hoelang post oud bewoners doorsturen

Discussie in 'De lounge' gestart door p1982, 15 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

hoi,

eind aug sleutel nieuw huis gekocht. Oud bewoners hebben geen doorstuurservices van tnt geregeld. Echt veel post komt er en soms ook pakketjes. Altijd netjes doorgestuurd . Nooit dank je wel gehad.

Hoelang zouden jullie het door sturen?

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zou ze nog 1-2 maanden de tijd geven (vanwege de drukke tijd nu) om het te regelen en dan zou het wat mij betreft klaar zijn. Da's een half jaar. :confused:

3. Manque

Manque Niet meer actief

Ik zou alles retour afzender doen, eigenlijk. Dan weet je zeker dat je op den duur ook niks meer ontvangt. Als je het nieuwe adres weet, kun je dat ook op de envelop schrijven, zodat de afzender op de hoogte is.

Hommeltje vindt dit leuk.
  4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Zou een briefje meesturen dat je t nu nog doet maar graag hebt dat ze t regelen

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Waarom ontvang je dan op den duur niks?

6. p1982

p1982 Niet meer actief

stuur het nu al vanaf eind aug door en al regelmatig post wat al eerder is geweest.

iedere x op enveloppen nieuuwe adres gezet

gemiddeld is het 20 brieven per week.

7. Manque

Manque Niet meer actief

Omdat de afzender dan geen post meer voor de oude bewoners naar je huis stuurt. Je geeft dan namelijk aan dat zij daar niet meer wonen en je adres wordt dan uit hun bestand gehaald. Zo hebben wij het gedaan en binnen een half jaar ontvingen we niks meer voor hen.

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmmm ‘bijzonder’, wel fijn uiteraard!

Al gebeurd dat lang niet bij alles

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Omdat de afzender dan weet dat het geen nut heeft om het naar dit adres te sturen omdat die mensen daar dan niet meer wonen.

10. Manque

Manque Niet meer actief

Hoezo 'bijzonder'? Dat snap ik niet helemaal.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Mn moeder heeft wel 1,5 jaar post terug gestuurd en nog nooit is. Er een adres uit een bestand gehaald

12. Manque

Manque Niet meer actief

Ik denk dat dat eerder uitzondering dan regel is hoor. Als je retour afzender: bewoner is verhuisd op een envelop schrijft komt het meestal wel goed. Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad.

Fuddey, floppie888, Manolito en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. p1982

p1982 Niet meer actief

denk dat ik inderdaad maar retour afzenden ga doen en tekst erbij is verhuisd.

beetje klaar mee en denk kleine moeite om verhuisservice te regelen. kost iets maar ja

14. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.332
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Hebben wij ook last van. Ze blijven sturen. Maar wij ontvangen al 3 jaar lang post van de vorige bewoner. Ik doe ze nu gewoon in de kliko.

Biny vindt dit leuk.
  15. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik zou tot half januari het nog in ontvangst nemen, alles nog 1keer aan ze geven/sturen met een briefje dat dit de laatste keer is en dat alles retour afzender gaat.

Alleen voor heel belangrijke post zou ik een uitzondering maken.

De oude bewoners hier bleven maar post krijgen van de hypotheekmaatschappij, zij hadden het al een aantal keer doorgegeven. Toen hebben wij die maatschappij ook gebeld

16. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Ik zou het nu niet meer doorsturen, maar over een maand mailen dat er nog een stapel post ligt die ze op kunnen halen.

Komen ze niet, dan zou ik niks meer bewaren.
    Komen ze wel dan zou ik vragen of ze hun adres aan instanties door willen geven oid. Dit kan je niet jaren blijven doen :)

17. p1982

p1982 Niet meer actief

Nee wil niet dat ze het ophalen . Moet ik er nog voor thuis blijven

18. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Je kan toch een tijd afspreken waarop je altijd thuis bent?
    Dan zie je gelijk of ze moeite willen doen voor hun post.

19. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Werkt hier voor geen meter. Wij wonen nu 3 jaar op dit adres en ontvangen nog steeds post van de oude bewoner. Dit ondanks vele malen retour afzender met “persoon is verhuist”.

Ik zou 3 maanden retour afzender doen en daarna alles de container in gooien.

20. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Oh en pakketjes niet accepteren natuurlijk.
    Brievenbuspakketjes zou ik wel retour afzender doen, niet doorsturen. Doorsturen is te makkelijk voor de oude bewoners.

Deel Deze Pagina