Voor de mensen die soulmates zoeken; Google is your friend. Mijn eigen type (INTJ) is ook nogal zeldzaam. Vooral onder vrouwen ( ongeveer 0,8% van de vrouwen zijn INTJ). Ik herken dus wel dat gevoel. Heb zelf ook hele leuke vriendinnen, maar de dingen die mij bezig houden delen ze niet allemaal. Ik heb de afgelopen dagen mijn ‘tribe’ online gevonden. Mijn soort humor, mijn ergernissen, vaak voorkomende conflicten en pieker dingen. Het is echt een soort thuis komen als mensen dingen precies zo ervaren. Kan ik dus iedereen aanraden. Vooral als je een type bent dat weinig prevalent is.
Ik zou wel graag Spaans willen leren, maar is er nog niet van gekomen. Ik herken net wat meer in de andere kant ervan, ik ben gek op letters en schrijf de hele dag door.
Ja, ik wilde vroeger tolk worden. Ik heb als kind alle boeken uit de bibliotheek gelezen, ging er echt 2 - 3 keer per week naar toe. Talen waren mijn beste vakken op school. Nog steeds houd ik van lezen en schrijven ❤️.
In heb gezocht op INTJ forums. En die zijn er. Oa subfora op Reddit bijv. Maar ook andere plekken. Dus vul je type in en zoeken maar. En dan heb je nog Twitteraars, Facebookgroepen, Tumbler, Instagram en Pinterest voor memes etc. Daar weer op doorklikken en zo kom je vanalles tegen. Ik zou zeggen; enjoy the rabbit hole.