Als het goed is stond dit uitgeschreven in je uitkomst, zoals hier: Bekijk bijlage 552050 Maar je kunt het nog eens nalezen op de wikipagina, als je het interessant vindt: https://nl.wikipedia.org/wiki/Myers-Briggs_Type_Indicator
ik ben een virtuoos...maar er klopt eigenlijk niks van. Ik zou een jongensachtig meisje zijn, die monteur of ingenieur zou kunnen zijn, graag de handen vuil wil maken..... Nee, wie er in mij is gevaren tijdens die test, géén idee, maar ik was het niet!!
ISFJ-T, verdediger ... Herken er wel veel in. 'Veel van hun kwaliteiten tarten de definitie van hun individuele kenmerken'. Ik voel mezelf soms ook wel een vat vol tegenstrijdigheden inderdaad, aan de ene kant vind ik 'het sociale gebeuren' wel leuk en heb ik het ook (met mate) nodig en aan de andere kant kost het me enorm veel energie en zie ik er vaak tegenop als ik iets 'sociaals' ga doen en zegt mijn gevoel dat ik liever thuis blijf, maar ik ga dan toch. En zo is het met meer dingen, inderdaad empathisch in het algemeen maar merk dat ik dat soms ook helemaal niet ben terwijl ik dat misschien wel zou moeten zijn. Bij de kleurentest komt rood (consciëntieus) het sterkst naar voren en als tweede oranje (stabiel), al voel ik me best vaak helemaal niet stabiel , misschien ben ik het voor anderen dan toch wel.
ENFP-T (Campaigner) Ik herken wel wat dingen, Maar het is niet zo dat ik stijl achterover sla omdat het zo accuraat is. Ik weet nog dat ik zo'n studiedag heb gehad waar een kleur uit kwam (insights ofzo) en dat klopte voor mijn gevoel beter.
Haha leuk, wat een herkenning inderdaad. Kende deze test inderdaad wel. Ik ben een ISFJ-A, verdediger
En ook de sterke kanten en valkuilen komen goed overeen. Wat ik vooral treffend vond was deze zin: 'Ze werken echter niet alleen, en ze verwachten dat hun betrouwbaarheid en arbeidsethos navolging krijgt – mensen met dit persoonlijkheidstype maken hun beloften waar, en als partners of ondergeschikten hen in gevaar brengen door incompetentie of luiheid, of erger nog, oneerlijkheid, zullen ze niet aarzelen hun woede te tonen. Dit kan ze de reputatie dat ze niet flexibel zijn opleveren. Dit is echter niet omdat ze willekeurig koppig zijn, maar omdat ze ook echt geloven in de waarden waarop de maatschappij is gestoeld.'
Super interessant! Volgens de test ben ik een verdediger isfj-t en ik herken me zeker in die omschrijving.