Helpt dit om de code te begrijpen? Bekijk bijlage 552068 In jouw geval dus: Introvert, Sensing (waarnemend met zintuigen), Feeling (emotioneel belevend), Judging (beoordelend) - en Turbulent (gevoelig)
Ik ben een entertainer. Klopt deels vind ik. De tekst en de procenten. Ik heb 90% voorzichtig en 10% assertief. Dat is voor mij een hele belangrijke. Zo'n test vul ik in zoals ik mij echt voel maar wat ik aan de buitenwereld laat zien is t juist andersom. Ik kom juist heel goed voor mijzelf op. Heb geen blad voor de mond en draai er zeker niet om heen. Wat ik zeg meen ik altijd maar hoe ik het breng kan wel eens verkeerd vallen. Diep van binnen klopt mn hart als een dolle en ben ik rete bang maar over me heen laten lopen zoals ik altijd heb laten doen vroeger dat gaat zeker niet meer in mijn straatje. Door de angst en het niet over mij heen laten laten is de woordkeuze soms niet goed maar in al die jaren wat ik al mee draai heb ik geleerd hoe het moet. Met uitzondering als het echt naar mij persoonlijk is gericht.
Als ik dit zo lees ben ik absoluut een T, maar mijn uitkomst was een A, en dat ben ik absoluut niet. Is dan ergens toch iets mis gegaan in de test. Nog maar eens overdoen
Infp - t Bemiddelaar. Ik heb de test al eens eerder gedaan. Maar niet met een A of T erachter. Wat is het verschil tussen infp- t of a?
CONSUL (ESFJ) In grote lijnen klopt het wel, maar ik moest wel lachen om de samenvatting.... "In de kern is de Consul een sociaal wezen dat gedijt bij het op de hoogte blijven van wat vrienden aan het doen zijn." Ik heb geen Facebook oid en heb totaal geen geduld voor onzinnige verhalen over wie, wat, wanneer aan het doen is... als je niks nuttigs te melden hebt hou dan ik gosdnaam je mond dicht, is zo'n beetje mijn motto... staat nogal haajs op de samenvatting
Haha geweldig en dat terwijl wij letterlijk elkaars tegen polen zijn had ik deze uitslag wat je nu laat zien niet verwacht