Oh ik sta er wel van te kijken, ik ben een logisticus en het klopt echt exact. Zelfs de exacte baan.............
"Verdediger" (ISFJ-T ) ...ik zou een tweede keer bij sommige antwoorden iets meer naar links of rechts gaan maar over het algemeen klopt dit plaatje denk ik wel.
“LOGICUS” (INTP-A) "Het persoonlijkheidstype Logicus is vrij zeldzaam, slechts drie procent van de bevolking. Dat werkt ook in hun voordeel, want er is niets waar de Logicus ongelukkiger van wordt dan ’doorsnee’ zijn. De Logicus is trots op zijn inventiviteit en creativiteit, zijn unieke perspectief en krachtig intellect. De Logicus staat meestal bekend als de filosoof, de denker, of de dromerige professor, en is verantwoordelijk voor vele wetenschappelijke ontdekkingen in de geschiedenis." Nou zie ik mezelf helemaal niet als Filosoof... euh.. waar gaat dit mis
Ik kwam uit op INFP-T. Een paar dingen kloppen wel maar er staat ook veel tussen waar ik me totaal niet in herken.
Wij hebben hier in mijn bedrijf ook een teambuilding mee gehad. Ik ben een INTJ. Als moet ik zeggen ik de keuze tussen Sensing en iNtuition wel een moeilijke vind. Die herken ik beide wel. Als Belbin ben ik Monitor en Bedrijfsleider. Komt dus ook wel overeen. Ik vind zulke testen ook leuk. Geeft me echt weer een stukje inzicht in waarom ik ben zoals ik ben.
Soms zit een test er ook gewoon naast. Je kan hier kijken waar ze zelf denkt dat je onder valt. En evt wat profielen lezen. Ik heb een hele studie gemaakt van het verschil tussen INTJ en INTP (artikelen gelezen over het onderscheid tussen deze 2 precies). En kwam uiteindelijk op INTJ uit.