N.a.v. een ander topic kwam ik op deze test, die inzicht geeft in wat voor "persoonlijkheid" je hebt. Als je vervolgens op Google zoekt op je type + "meme", of je type + "female" + "meme" krijg je de meest herkenbare memes te zien (ook een tip van een mede forummer), echt hilarisch! (Hier kun je de test o.a. doen https://loomancoaching.nl/nl/persoonsvoorkeuren-test.html) Ik ben dus een ENTJ, dit ben ik ten voeten uit
Anyway. Ik wilde er de andere topic niet mee verpesten. Dus dan is een aparte topic inderdaad een goed idee. Kan ik ook lekker los hier. INTJ Denk dat mijn mede forummers ineens mijn reacties gaan begrijpen.
Een plaatje plaatsen lukt me nu even niet, maar ik blijk nu een INFP te zijn. Weet niet of ik de test al eens eerder heb gedaan en wat daar toen uitkwam, maar ik heb er al eens eerder over gelezen. Leuk om nu eens te zien. Kan me zeker vinden in de beschrijvingen. Zal een uitkomst ook per levensfase kunnen verschillen?
Ik heb net de test gedaan en ben kennelijk INFP. In sommige dingen herken ik me wel, maar sommige punten ook absoluut niet. Dus ik ben benieuwd in hoeverre die test klopt haha. Deze meme is wel herken herkenbaar: