Nou, om maar een beetje in de trant te blijven van de afgelopen toegevoegde topics; bij deze een kleding & accessoires topic van vroeger De gehaakte elastieken haarband: En je had vroeger op de markt ook altijd van die glimmende t-shirtjes met van die uitstekende puntjes. Daar kon ik zo gauw geen plaatje van vinden Een choker van elastiek, volgens mij waren die vorig jaar ook weer in de mode kleding van Von Dutch
Zo’n tatoeage nekketting zie je inderdaad nu weer, god wat voelde ik mij toen ineens weer oud! Wij combineerde dit met broeken met wijde pijpen, T-shirts met teksten als Miss Sixty en schoenen met van die punten. Ik zag eruit joh!
En ik noemde ze gisteren al in het andee3 topic maar de mega hoge en grote spice girls schoenen die niet mocht van me moeder hahaha
Wat ik vroeger wel eens droeg waren broek rokken. Dan leek het een broek maar zat er ook nog een rok aan. Ik neem het mijn moeder nog kwalijk dat ze daarmee akkoord is gegaan.
Dat ding voor je nek had ik ook ja, vond ik toen zoooo mooi. En die glimmende shirts, ik weet wat je bedoeld. Weet niet meer of ik die had, maar ik vond ze sws geweldig.
zo`n hoofddoekje haarband had ik ook idd, vreselijk haha, en die tattoo ketting had ik ook. en dat lieveheersbeestje ringetje verder broeken met wijde pijpen had ik ook veel. als ik fotos van vroeger zie echt vreselijk. en die combinaties die ik aan had, een oranje broek, met een paars shirt en dan zon haarband blauw met ruitjes achtig motief en dan nog sportschoenen eronder ook!
Waterschoentjes dragen als reguliere schoenen was op een gegeven moment ook een ding toen ik op de basisschool zat.