Niet alle introverte types doen dat. INTJ's wel. Komt vanwege het strategische aspect (wij zijn 'schakers'). INFJ's zullen meestal gewoon aan het dromen zijn, INTP's vinden al die verhoudingen tussen mensen vaak helemaal niet interessant etc.
Ik heb een tijd tussen INTJ en INTP ingezeten. Als het je echt heel bekend voorkomt moet je misschien overwegen of je geen INTJ bent. De meeste INTP's hebben namelijk helemaal geen belangstelling voor sociale verhoudingen tussen mensen, hun sterke en zwakke punten en andere strategische afwegingen. Zie hieronder het 4e punt. Ik vond deze heel duidelijk:
Volgens mij heb ik een gespleten persoonlijkheid ofzo... bij alle letters hoef ik er maar 1 te verschuiven en dan geeft ie gelijk een andere letter Herken me ook niet in een van de omschrijvingen eigenlijk is er nog een secret option no. 17?
En ik vind ook dat op internet het INTJ stukje van 'op zoek naar world dominion', nogal word overdreven. Ik herken dat persoonlijk helemaal niet. Heb ergens anders eens gelezen dat INTJ's niet houden van drama en spelletjes spelen, maar als jij ermee begint, dan maken ze er korte metten mee en zul je niet blij zijn met de afloop. En dat herken ik dan weer wel.
Dat is ook een eenzijdige belichting, maar ik benoem het n.a.v. jouw plaatjes. Je zet wel een beeld neer
Nee zo werkt de indeling van de types. Er zijn 4 persoonlijkheid vlakken waar je in 1 van de 2 categorien valt. En die allemaal samen bepalen uiteindelijk het type. Dus als je een letter veranderd, word het inderdaad een ander type. Als je er met een test niet uitkomt kun je misschien per valk kijken waar je zelf denkt dat je 'hoort'.
Ik heb degene neergezet die ik zelf het grappigst vind. Maar een meme is natuurlijk altijd een beetje een overdrijving. Ik ben me er bewust van, dus heb best geleerd om me een beetje te gedragen. Edit; overigens nog even als aanvulling op het 'de waarheid in pact hebben'. INTJ's zijn erg 'opinianated'. Maar in de zoektocht naar de waarheid houden ze wel hun eigen standpunten voortdurend tegen het licht, en stellen die steeds bij. Met goede argumenten kun je echt een heel eind komen. Daarin zijn INTJ's in die zin niet stijfkoppig. Al kan dat wellicht in eerste instantie zo overkomen. De zoektocht naar de waarheid staat bovenaan, alle gevoelens, inclusief die van de INTJ zelf, zijn daaraan ondergeschikt.
Ik weet niet of ik hier echt trots op moet zijn, maar deze klopt echt zo.... Ik word met enige regelmaat “hard” genoemd. Ik vind mezelf niet hard, maar anderen juist softies.
Bekijk bijlage 570164 Bekijk bijlage 570165 Intp : helemaal correct. Volledige informatie graag en ik ben super explosiefen emotioneel in reactie op iets wat mij aangaat maar vertelt iemand dat ze geslagen en aangevallen is moet ik echt bedenken O dat is niet goed en zeg dan ook rustig dat is niet goed en dat was het. Maar O wee als iemand mijn bedachte plan dwarsboomd omdat ze me niet snappen..grrr Jup ik ben soms Zo iemand om mee omte gaan.... en dan nu nog getrouwd met een add'er en mama van een adhd'er met ass.... er is een reden dat we gaan latten zeg maar..
Gelukkig maar. Ik bedoelde het niet lullig hoor, meer zo van dat ik me ineens besef dat er meer achter zit dan ik denk.
Ik kan er niks aan doen, ik kijk gewoon vanzelf zo... En mijn beste vriendin en ik! Dan ben ik dus die witte... En aangezien ik zondag met een beetje tegenzin mijn verjaardag vier... Verder ben ik eigenlijk heel leuk en aardig