oké wellicht een beetje vroeg, maar waarschijnlijk zijn er al dames die hun kerstoutfit bij elkaar geshopt hebben! Ik ben dit jaar veel afgevallen, en hopelijk zit ik rond de kerst op -15 kg dus heb echt zin om dit jaar eens iets fancy te kopen voor de kerst! Ik ben alleen een beetje inspiratieloos, dus kom maar op met jullie feestoutfits!
Wat ik aan trek? Heel saai maar dat wordt mijn witte werkuniform. Werk in de zorg, en ben helaas dit jaar de pineut met de avonddiensten..... Dus opjutten hoef ik niet te doen. Waarschijnlijk niet het antwoord wat je zoekt
Nog niet bij elkaar geshopt maar al wel in mijn hoofd wat ik aan wil gaan doen. Maar aangezien het kan zijn dat we zwanger zijn (wachtbankje van de mmm nu) op dat moment en ik vorige keer vrij een buikje had en dit nu ook verwacht wordt (littekenweefsel in buikholte dus geen plek binnenin) wacht ik nog even met shoppen.
Overdag heb ik mijn werkkleding aan (zorg) en om 16.00 uur kleed ik me om in deze jurk; https://www.debijenkorf.nl/ralph-lauren-kitara-a-lijn-jurk-met-paillettentop-5971012679 Daarbij een vestje die ik al jaren in de kast heb hangen.Verder donkerblauwe pumps van Tamaris. De jurk en schoenen heb ik vorig jaar al gekocht. Omdat ik dit jaar beide kerstdagen werk ga ik niet voor een paar uurtjes een nieuwe outfit scoren.
Same here! Toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Heb er bewust voor gekozen omdat ik vorig jaar met oud en nieuw twee dagdiensten had en dit viel me wel zwaar! Maar goed hoort erbij zullen we maar zeggen!
Wij doen niet aan fancy kleding met kerst. Gewoon een jurkje wat ik normaal ook draag, niks bijzonders.
Deze: https://www.succubus.nl/collectif-mimi-cranes-and-blossoms-50-s-swing-jurk-zwart.html#.WgwMcJ_vK7M
Ik ben dan net bevallen dus erg fancy word het niet dit jaar gok ik. Normaal vind ik het wel heel leuk om me op te tutten, leuk jurkje en hakken en dan uren voor de spiegel tutten met make-up. Heerlijk!
Ik heb al best veel mooie jurken in de kast hangen, dus ik denk dat ik een van die uit de kast haal. Of een satijnen 2-delig pak (blouse en broek) dat ik al een tijdje heb, maar waarvoor ik nog geen gelegenheid heb gezien om aan te trekken. Is met een paar hakken eronder echt elegant, maar ik moet er nog een mooie ketting bij uitzoeken, denk ik.
Ik heb in de zomer een jurkje gekocht in de sales. Dit idee: Dezelfde lengte, wel iets bredere bandjes, hij staat mij ook iets minder sexy ik draag er dan een vestje over.
Ik vind het altijd erg leuk om met Kerst iets speciaals aan te trekken, en bij mijn schoonfamilie doe ik ook altijd een mooie lange jurk aan. Met mijn eigen familie meer iets netter dan normaal. Alleen nu ben ik met Kerst 34 weken zwanger en heb echt geen idee wat ik aan zal trekken Om nu een nieuwe jurk te gaan kopen die ik daarna nooit meer aandoe vind ik ook een beetje zonde. Maar ja, elk jaar een mooie jurk en nu een broek vind ik ook zo wat.... Dus denk er nog even over na....
Oeps, per ongeluk net even een bestelling geplaatst op internet voor lange zwarte zwangerschapsjurken.
Ik heb voor het hele gezin foute kersttruien gescoord. Ik zit dan in mn kraamweek dus we blijven heerlijk thuis.
Gewoon iets wat ik in de kast heb liggen. Kan ook prima een skinny zijn. Ik heb er niet zoveel mee om speciaal voor kerst een hele outfit te moeten kopen die je daarna bijna niet meer draagt. Vind het wel altijd leuk om te zien hoor bij mensen die dat wel doen.
Thuis hebben wij onze foute kersttrui aan. Die van vorig jaar passen we nog. Alleen kijken of we voor F er 1 kunnen scoren. De dag dat we weg gaan moet ik nog iets voor kopen. Dit jaar ga ik voor iets anders dan een jurk. Geen zin in dit jaar.
Wauw! Helemaal mijn smaak. Zelf weet ik het nog niet, maar wel een mooie jurk, ik denk donkerblauw en iets met kant ofzo. Gelukkig hebben we nog een paar weken .