even een vraagje, wie heeft er een partull ikea babyfoon? Wat zijn jullie ervaringen? We vinden het trouwens prima dat het een simpel ding is als het maar werkt.
Ik heb geen ervaring met de babyfoon van de Ikea, maar wij hebben afgelopen zaterdag de babyfoon van de Aldi gekocht. Deze is maar 5 duurder, en werkt perfect! Misschien is dit een ideetje?
Ik zie de het geen dect babyfoon is. Dat houdt in dat je nooit op dezelfde frequentie als een ander kan zitten, en dus naar een ander kind kan luisteren. Maar ja hoeveel mensen zullen nog zo'n babyfoon hebben en hoevaak zal het misgaan..? Veel babyfoons hebben een bereik van 300 meter, 100 lijkt me wel weinig. Denk daar even over en vergelijk eens wat op kieskeurig om zo te ontdekken wat de verschillen zijn en wat jij belangrijk vind. Wij hebben ook een simpele en niet zo dure. Was afgelopen week nog in de aanbieding bij blokker. Op de webshop nog steeds voor 40 euro. Dat is de alecto dbx-85. Simpel en werkt prima! Nu voor baby twee er nog eentje bij gekocht.
Stond de aanbieding in de folder dan??? anders heb ik hem wéér gemist!!:x Hoeveel heb je nu dan voor de dbx-85 betaald bij blokker?
Als je naar www.blokker.nl gaat en vervolgens bij zoek actie babyfoon intypt, krijg je m in beeld. Staat niet in krantje, is alleen in de webshop te verkrijgen voor 39.95 euro. Wij hebben m ook besteld