Hey meiden, Er is vast wel iemand van jullie die mij kan helpen. Moet vandaag van Gemert naar Lochem via de A50... wie van jullie kan mij vertellen of (vast wel) en waar in de buurt een Mc Donalds zit, zodat ik niet te ver van de snelweg af moet?? en kan je deze op de tomtom instellen? Mc is slecht..maar soms mag je zondigen toch? Hoop dat jullie me kunnen helpen!
langs de A50 zijn dit de mac's (zelf kijken welke je langskomt) HEERDE HETEREN VEGHEL staat trouwens op de site van mc kun je gewoon snelweg invullen en hij zoekt voor je
Weet niet of je een iPhone/smartphone hebt, maar je kunt een McDonalds-app downloaden. Dan kun je in de buurt de dichtstbijzijnde Mc vinden...
Die liggen erstrak aan inderdaad. Als je afslag Apeldoorn zuid neemt zit er onder aan ook een, die zit wat verder op rit. Maar neem aan dta je de A1 pakt richting Lochem toch? Dan eerste afslag op de A1, Deventer, onderaan rechts en eerste stoplichten links, zit er ook een. Nee ik ben niet vrslaafd, zit veel op de weg en regelmatig overwerk, dan is dit basiskennis helaas.