mc donalds

Discussie in 'De lounge' gestart door DutchDiamond, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ijsjes zijn wel lekker.
    Alleen ook nog erg duur. Vind het zonde van mijn geld. Ga ik liever na de snackbar toe. Kunnen wij ons voor €15,00 goed vol eten.
    Bij de mc heb je dan nog niet heel erg veel.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wij komen er af en toe, maar sinds ik een keer gekeken heb naar hoeveel calorieen er in die mcdonalds dingen zitten kijk ik wel uit met wat ik bestel. Dit hierboven is (zonder drinken en met een gewone friet) bijvoorbeeld al zo 1500 kcal! En met 4 hamburgers pp zit je dus al op 1000 kcal!! Ik vind het zo insane veel.

3. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Wij gaan zelden naar de mac maar als we gaan krijgen de kids een happymeal. Het is dan voor ons echt een uitje. Ik neem vaak een Mc Chicken of een cheeseburger zonder augurk en mijn man zo ongeveer alles wat er te bestellen valt :p

4. minon

minon Niet meer actief

Hier is het meestal (we gaan maar twee keer per jaar ofzo haha) happy meal voor dochter. Happy mail voor mij. Big mac menu voor man. Doosje mcnuggets die we samen delen. Milkshake aardbei voor man en een softijsje voor mij.

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij komen er niet veel.. In de zomer eten we er wel soms een McFlurry
    En als we er iets warms eten, neem ik meestal zo een McChicken wrap met frietjes.
    Die burgers vind ik niet lekker

6. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Ik big mac menu , en vl big tasty menu ! :)

En soms rijden we ook om 00.30 ofzo in onze pyjama en sloffen naar de MAC drive , om 2 broodjes hamburger te bestellen :D

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ooohh slecht topic :p ik ben gek op de Mc!
    Die chicken sensation is echt goddelijk, en zo'n small wrap Chili chicken, kip nuggets met zoet zure saus, frietjes met Frietsaus, de bananen milkshake, macflurry KitKat

Nou heb ik honger :)

8. minon

minon Niet meer actief

Sterker nog een big mac menu groot is 1195kcal! Een gewone hamburger (met een laagje dus) 255! Echt te erg.
    Zelfs het happymail (met kipnuggets, appestukjes, en fristi is 535 kcal! Voor een kind is dat echt belachelijk veel volgens mij. Om van de vetten suiker (24gr!) en zout maar niet te spreken

9. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Voorheen gingen wij er best vaak heen. (Eens in de drie weken)
    Nu eigenlijk vrij weinig. Vind het ook een hoop geld. Laatste keer was al 2 maanden terug.

Mijn man eet meestal een chicken sensationalmenu met een chickenwrap en cola.
    Zelf een bigmacmenu met 2 frietsaus, een mckroket en een aardbeienmilkshake.
    En onze dochter eet met ons patat mee en krijgt een paar kipnuggets.(overige zijn voor papa)

10. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Wij gaan 1x per maand voor dochter, die vind het geweldig vooral de ballonnen. Maar wij eten daarnaast nooit friet of frituur omdat we dus naar de mc gaan.

Voor dochter happy meal. Man bunkert ongegeneerd mee en is altijd verschillend. Ik pak uienringen of chili chicken

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij komen vrij weinig bij de McDonalds. 1 tot 2x per jaar ofzo. En dan halen we het daar op en eten we het thuis.

Hier bestellen wij meestal voor ons allebei 1 Chicken Sensation (ofzoiets) met franse frietjes.

Laatst nog een McFlutter gehaald. Ziet er nooit zo lekker uit als op de TV. De onze zien er altijd uit alsof het voorgekauwd is en weer uitgespuugd in het bakje. :) Nooit mooi rondgedraaid.

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik bestel altijd een grote friet en twee hamburgerbroodjes met alleen de saus erop. Ik moet zeggen, dat doen ze héél vaak verkeerd. Ik krijg vaak gewoon een stuk vlees op m'n broodjes en dat terwijl ik juist dit bestel omdat je als vegetariër niet zoveel keus hebt.

Mijn man eet meestal een quarter pounder menu en daarbij een fanta zonder ijs.

Maar de laatste tijd is er zo vaak iets fout gegaan dat ik liever niet meer daar bestel. We gaan door de Drive en rijden dan naar de Westerschelde om het op te eten. Moet het echt beter controleren, maar dat vergeet ik dan weer. Dan komen we bij de W'schelde en dan heb ik bijna niets te eten :') Balen.

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    BigMac menu of menu met 20 kipnuggets.
    Oh, en laatst was hier de McCordonbleu, die ging er ook wel in :p

Tsja, ik nam altijd McKroket, maar die hebben ze hier niet.. :(

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik bestel altijd een Mc Chicken. Met Cola light of een aardbeienmilkshake.
    Vriendlief altijd 2 hamburger plain met frietjes en cola. Frietsaus neemt hij altijd mee. :p Hij lust die van daar niet.
    Gaan ook nooit in het restaurant zitten maar altijd de drive.

In de zomer gaan we wel is een ijsje halen of alleen een milkshake.

15. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

M'n man moet er niks van hebben, die vindt het echt niet te eten. Ik heb er wel eens trek in. Maar geen zin om in m'n eentje te moeten eten, haha.

16. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Big mac menu voor mij. Bigtasty bacon menu voor mijn man. En voor mijn oudste zoon een happy meal met kipnuggets..

we gaan ongeveer 1 keer in de 3 maand..

hmmmm:D

17. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Grote quarter pounder menu met extra kipnuggets x2 en een happy meal.

Heerlijk.

18. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Big n tasty met cola light en franse frietjes. Wij gaan ongeveer 4 x per jaar.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    2 big mac en cheeseburger en milkshke voor ml
    2 happy maels voor kids 1 met hamburger en et cheeseburger en ook milkshakes
    en ik een milkshake en soms een wrap met filet dus geen gefrituurde die vind ik niet zo. en jah de flurrys in allerlei smaken. stroopwafel bijv jammie...

hier ook niet vaak trouwens meestal alleen met bonnetjes dus 2 happy melas voor prijs van 1 haha heb nog in mijn tasm iss rijd ik er dit weekend nog ff heen met dekids hihihi

20. senta

senta Niet meer actief

Ik ben blij dat ik er nu nog meer zin in heb gekregen, maar wij gaan een maandag er een hapje eten. Mijn man is er niet dol op helaas onze zoon en ikzelf wel behoorlijk heerlijk snoepen.

We doen het denk ik 1x per 2 maanden. Onze zoon zegt ook patatjes eten bij de clown als je vraagt wat die wilt gaan doen.

Zoon eet een happy meal met kip soms een hamburger en fritessaus
    Man eet een bigmac menu met milkshake aardbei en soms een mc kroket of een big tasty dat is alles wat die ervan lust.
    Ikzelf moet altijd kiezen, quarter pounder, big mac (soms) cheeseburger vooral die triple was erg lekker, maar ook de big tasty heerlijk, en frites saus en een grote cola, hmmmm het is dat we geen tijd hebben vanavond, anders zou ik het wel weten.

Deel Deze Pagina