mc donalds

Discussie in 'De lounge' gestart door DutchDiamond, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik zelf meestal of een big tasty menu met cola en 2 frietsaus of ipv de big tasty de mac chicken.

mn vriend meestal een big mac menu met sprite en 2 frietsaus

en voor de kleine dame een happy meal met kipnuggets, frietsaus, smoothie en een danoontje

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ohh ik kan nooit kiezen :D
    mc kroket plain
    mc chicken plain
    of 2 gewone hamburgers en 1 van bovenstaande

dochter krijgt altijd kipnnuggets en dan delen we samen nog :D
    de friet vind ik veel te zout dus die hoef ik eigenlijk nooit

man neemt altijd wat er nieuw is, of anders een groot menu en extra hamburger maar die eet alles :D

en nu bedenk ik me dat ik nog nooit een mc fish gehad heb maar dat ook niet zo goed aandurf geen idee waarom

wij gaan 1 of 2 keer per maand denk ik. zou elke week wel willen want ik vind t heerlijk :p

3. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik vond het altijd erg lekker maar nu echt niet meer.. ik eet ook geen vlees meer dus dan blijft er weinig over :p

4. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik een groot big mac menu en een losse big mac. Soms nog een sundae caramel na, ligt eraan hoe druk het is.
    Man een mc chicken menu en kipnuggets.
    Kinderen happy meal en wat ze niet op krijgen, eten wij nog op.
    Vind het wel lekker maar voor 30 euro kan ik wel lekkerder eten wat beter vult, dus we gaan ook maar 4x per jaar ongeveer.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Oh en die Mc Shoarma vond ik zo lekker! en ik wacht al heeel lang tot de mc rib terug komt

6. tuc

tuc Niet meer actief

Man een big mac menu en soms cheese burger of big tasty

ik een grote friet en een mc kroket

dochter een happy meal met fristi, cheeseburger en danoontje

zoin nog lange tijd niks...daar neem ik zelf wat voor mee.

7. Irismarieke

Irismarieke Actief lid

15 mrt 2012
    410
    178
    43
    Vrouw
    Ik bestel altijd een McChicken menu met fritessaus en een vanille milkshake. In de zomer ook graag een mcflurry, of een sundae ijs met nootjes en chocoladesaus.

8. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Waaaaaarom heb ik dit topic geopend

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Door dit topic heb ik nu wel zin in een mc donalds ontbijt, of eigenlijk in de mc muffin ei of hoe heet dat?
    Maar dat is maaaaaar tot 11u s'ochtends! Als ze dat nu ook s'avonds verkochten dan waren ze rijk aan mij!!! Ik zou dat zeker 3 keer per week halen, nu niet want ik vind het zielig om met mn zoontje naar daar te gaan voor ene mc muffin voor mij haha. S'avonds zou ik het kunnen halen als hij in bedje ligt en vriend thuis is :)

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Niets. Vieze ongezonde troep met veeeeeeeeeeel conserveringsmiddelen erin, bah

11. Talvi

Talvi Niet meer actief

Als we er heen gaan,3 of 4x per jaar, dan neem ik altijd een happy meal. Daar heb ik net genoeg aan allemaal :D

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

fish filet menu met cola zero en altijdddddd een sundae met caramel. Ben verslaafd aan de mac. En lief geeft er niets om maar gaat wel lief elke zaterdag mee :D eigenlijk ga ik alleen voor de sundae maar zou niet weten waar je zo een ding anders kunt kopen:(

13. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    man altijd: Big Tasty en 2 cheeseburgers
    Ik altijd: Mcwrap zonder sla en Chicken sensation zonder sla
    Samen : Kipnuggets
    Kids: Happymeal met kipnuggets danoontje en fristie of chocomelk.

Ik lust alleen de kip varianten.. ik vind de hamburgers enzo echt heel vies!

14. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Geen Mc in onze stad dus meestal als we ergens geweest zijn. Ik het liefst de groenteburger in een menu. En vriend wisselt. De frietjes zijn heerlijk (moet ook wel, komen bij mijn werk vandaan).

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Cheeseburger :305 kcal
    Big mac: 510
    Big Tasty Bacon: 890
    Arizone pepper bacon: 640
    McKroket: 340
    Mc Chicken: 450
    McWrap: 585
    Chicken sensation: 475
    Filet Fish: 320
    Quarterpounder: 530
    Hamburger: 255
    Kipnuggets: 270 (per 6)
    Medium friet: 340
    Grote friet: 475

Een BigMac menu met een BigMac, Grote friet en een Milkshake en fritessaus heeft dus: 510 +475+330+55 = 1370 calorieen.

Als je dus een BM menu besteld + 2 cheeseburgers zit je op 1980 Kcal...

Wtf...om over de verzadigde vetten maar niet te spreken, boooh!!

Bedoel zelfs die salade met kip van de Mac bevat 450 calorieen, komop zeg

16. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    481
    27
    28
    Vriend neemt vaak bigMac menu met cola en een hamburger.
    Ik kan nooit kiezen dus wissel regelmatig ;) Vaak een quarter pounter menu met sinas.
    Onze zoon eet wat patatjes mee, en een hapje van de hamburger..

En een tip voor de mensen die het te duur vinden, als je op je telefoon de app van MacDonalds zet krijg je veel kortingen! Scheelt toch weer wat.

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    *Fluit onschuldig*

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ehm sinds hier de KFC wil ik niet eens meer dood gevonden worden bij de mac :p is hier laatste paar keer ook zwaar tegen gevallen. koud, verkeerde bestelling enz enz. er was áltijd wel wat. maar toen we dus nog wel gingen bestelden wij standaard 1 bigmac menu groot, voor hubby. vaak nog een extra euroburger erbij. ik een mc chicken(heel soms quarterpounder) menu, medium. mijn patat ging naar de kids, daar bestelden we nog een losse euroburger voor en dan hadden ze genoeg. of een happymeal en dan eet mn man mijn friet op. vind die echt niet te kanen daar

nu dus voortaan naar kfc :p

19. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    Man een bic Mac menu met grote friet, en grote cola. En nog 2 hamburgers. Ik een cheeseburger en een kleine cola. Ik vaak ook nog een Mac flurry. De kindjes delen vaak samen een happy meal.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    laatste keer dat we trouwens bij de mac waren heb ik t helemaal gehad met ze. ik bestelde voor de verandering een big tasty zonder bacon. kijk je op je burger, is er doodleuk de bacon gewoon vanaf gehaald ipv dat ze nieuwe burger voor je maken. er zat nog een klein afgescheurd bacon stukje op mn burger. dus ik geschreven naar de mac. belde mij netjes zelfde dag nog terug en kreeg 2 tegoedbonnen opgestuurd. super service was dat verder. máár..... toen ik dus met de tegoedbonnen 2 nieuwe big tasty's haalde, waren deze dus echt steenkoud en zo hard dat een hockypuck er jaloers op kon zijn

Deel Deze Pagina