mc donalds

Discussie in 'De lounge' gestart door DutchDiamond, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Meestal hebben wij allebei een mckroket en een bigmac. Ik neem vaak kipnuggets en flurry, manlief vaak nog een big tasty en nog een broodje waar die zin in heeft. Wij gaan vaker als avondsnack dan als avondeten trouwens :D

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

komen ze tegenwoordig ze brengen dan :D

McDonalds... getver
    als het "moet":
    honing mosterd wrap
    frietjes
    soms een hamburger (wat zijn die dingen zout)
    milkshake aardbeien

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Als ik ga, dan haal ik altijd een kindermenu met een hamburger zonder saus. (Dat is écht veeeel lekkerder dan een hamburger mét saus!)

En die Sunday Caramel is soms ook wel heeeel lekker.

4. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Verschilt ik neem vaak of een mc chicken menu of een big mac menu met een honing mosterd wrap of kipnuggets of uien ringen of garnalen of mackroket ( of toen hij er nog was de triple cheeseburger) Met een ijsthee of in de zomer een vanille (of als hij er is een chocolade ) milkshake.

Mijn man eet een big mac menu met extra bigmac en kipnuggets.

Zoontje eet wat patatjes en 2 kipnuggets dus die krijgt ie van ons. Met een Danoontje en appelsap.

5. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Grr, nu heb ik trek haha, ben er al een hele tijd niet geweest. Maar ik nam altijd een McKroket of kipnuggets met friet. Verder vind ik er eigenlijk niks lekker, of nou ja, sundae caramel wel ;)

Vind KFC of Burger King wel lekkerder eerlijk gezegd.

6. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik vind het niet te vreten. Dat ik er 3 weken heb gewerkt maakt het niet beter. Lust nog steeds alleen de ijsjes ;)

7. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Ik vind het heerlijk!

Bestel altijd bigmac menu en als ik hele erge honger heb nog chickennuggets erbij....

8. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Hmm vanmiddag nog naar de mac geweest. Bigmac menu met ice tea en voor mijn kleine meid een paar kipnuggets

9. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Nee wij gaan echt nooit. Maar ik snap wel dat ze even checken, 8 hamburgers?!?! Voor hoeveel man is dat?

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Niks...

Toen ik er vroeger kwam nam ik meestal een McChicken of McKroket met frietjes. Maar het is niet halal en het is natuurlijk ook allemaal veel troep en zooi, en bovendien schrik ik toch altijd van het eindbedrag. Daar kan k zelf iets veel lekkerders voor maken.

11. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    #71 cc93, 21 feb 2014
    Laatst bewerkt: 21 feb 2014
    Mmm de mac:D
    Ga regelmatig wel even langs, denk gemiddeld genomen toch wel 1x per 2 maanden.
    Favoriet van mij is de quarter pounder menu met fanta en fritessaus. Maar neem eigenlijk vaak iets anders. Nooit een MC chicken of nuggets of salades. Maar verder maakt het me niet uit. Lust het allemaal.
    Ml neemt meestal chicken sensation menu met fanta en vaak nog iets van een wrap of euroknaller erbij.
    Dochter krijgt happy meal met hamburger, frites, danoontje en fristi. Maar eet eigenlijk alleen haar danoontje. Hamburger een klein hapje en frietjes misschien 1. Dus die eten papa en mama op.

12. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Big Mac Menu! Of soms gewoon een hamburger of cheeseburger... of een sundae ijsje met chocola en nootjes... Yummie, nu heb ik trek!

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Niets, wij vinden het zelf niets met eten te maken hebben.
    De oudste heeft een tijd terug er voor het eerst gegeten nav een kinderfeestje, ze vond het niet lekker en heeft de hele avond en nacht alles onder gespuugd.....ze is gelijk genezen en wil ook nooit weer mc.

14. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Mijn man neemt standaard, als we gaan, een Bic Mac. Ik kies vaak verschillende dingen. En mn zoontje krijgt dan kipnuggets.

De ene maand gaan we er 2x heen en dan weer heel lang niet. Zit geen structuur in ofzo.

15. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Reed er vandaag langs eentje en bedacht me ineens dat ik er heeeeel lang niet meer ben geweest haha! Ik reed het trouwens zo weer voorbij. ;)
    De laatste keer dat ik er geweest ben, was het een Chicken Legend met Salsa. Hebben ze die nog eigenlijk? Die vond ik wel lekker. De rest vind ik niet zo.

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wij gaan zo'n 2 x per jaar. Bestel zelf groot mcchicken menu met extra mc chicken broodje en grote cola. Drink nooit fris dus dat is echt alleen dan , partner groot big Mac menu met acties big Mac.
    Dochter happy meal met cheese burger, friet, appelpartjes en appelsap . Zoon happy meal met eerst vissticks en nu visburger, frietjes en danoontje en fristie maar toetje eet hij nooit

Ik vind het te duur worden :(. Drm gaan we bijna nooit meer. Voor paar euro meer kunnen we lekker steppegras eten. Zitten altijd rond 30 euro

17. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Mc Flurry's, regelmatig ;)

18. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hier komt het hoor;

2 supersized big tasty menu's (nomnomnom) met een losse cheeseburger en een happymeal.

19. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik neem als ze het hebben een groentenburger menu. Maar die hebben ze helaas niet overal. Dan neem ik alleen friet en fruit.
    Ben er al een tijd niet geweest eigenlijk. Vind de snackbar lekkerder

20. rums

rums Niet meer actief

Patat en mckroket

Deel Deze Pagina