Mijn man heeft voor zijn verjaardag een iphone hoesje met een foto van onze zoon erop gekregen. Deze heb ik via de HEMA besteld. Nu viel de kwaliteit van de foto echt enorm tegen.... heel erg korrelig en gewoon niet mooi! Terwijl die foto die ik gebruikt heb van goede kwaliteit is. Nu wil ik voor mijn vader met vaderdag ook zon hoesje geven, maar deze wil ik via een andere site bestellen. Weet iemand misschien een site waar je deze hoesjes kunt bestellen en de foto's wel met een goede kwaliteit worden gedrukt?
Hmm ik heb er laatst ook eentje bij de Hema besteld.. (Op een hard hoesje overigens) en die zag er prima uit. Zonde toch als zo'n hoesje dan niet mooi word he Vooral omdat je er toch op rekent om het kado te geven.
Ik heb hem 2 jaar geleden bij de t mobile gekocht voor een tientje ... Na 2 jaar flink gebruik van de iPhone is het nog steeds een mooi hoesje ! Ik vind de kwaliteit super
Ik heb 'm vorig jaar voor Moederdag gekregen en m'n vriend had het besteld bij Yoursurprise.com Ben er nog steeds heel blij mee en de foto is ook nog steeds erg mooi!