Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier (tenminste; heb al een tijdje een account, maar nog niet actief gebruikt ) en ik dacht; laat ik eens een onderwerpje plaatsen. Ik ben Eveline (27) en moeder van een 3-jarige dochter. Mijn man & ik zijn sinds jan. 2009 voor een 2e wonder aan het gaan alleen dit loopt niet zo soepel als gehoopt . Vorige maand is 't pco-syndroom bij me geconstateerd en nu hoop ik met behulp van het medicijn clomid zwanger te raken. Zijn er nog meer (aankomende) mama's die m.b.v. clomid zwanger proberen te raken? Of zijn er ervaringen en/of succesverhalen met clomid? Graag hoor ik ze , geeft een beetje moed. Vorige week heb ik een echo gehad en er zat 1 mooi eitje van 19 mm klaar om ieder moment te springen. We hebben dan ook gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt ( meteen aan de slag gegaan dus, haha) en nu hopen op een zwangerschap. Ik heb op het moment een enorm zwaar gevoel in m'n onderbuik en lage ruggpijn . Kortom; het voelt eigenlijk alsof er een ontzettende menstruatie op komst is... :x... maar goed, we zien wel. Als dat zo is, is het vol goede moed op naar ronde 7 (ronde 2 met clomid). Tot hoors . Groetjes Eveline
heb er geen ervaring mee, maar wilde je wel even heel veel succes wensen!!!! Hopelijk is het snel raak!
heel veel succes. maar ik denk dat je even moet vragen of deze verplaats kan worden. naar vruchtbaarheidsbehandelingen of zwanger worden. even op het driehoekje klikken boven in je bericht.
Als je wilt kun je in dit topic mee kletsen, allemaal clomid gebruikers en ondertussen daardoor ook wat zwangeren. (waaronder ikzelf ) http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/221182-nieuwe-clomid-gebruiksters-vandaag-eerste-keer-geslikt-289.html
Heeey meiden, Ja inderdaad, haha, zie net dat ik dit bericht helemaal verkeerd geplaatst heb...... Stom-stom-stom.... . Eens even kijken of ik het kan verplaatsen.... @xd24; oh leuk, ik ga gelijk ff kijken. En jij natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap . Groetjes Eveline
zelf berichten verplaatsen wil niet! moet je even melden met dat verkeersbordje, dan komt het helemaal goed! Heel veel succes meid! hoop dat het heel snel raak mag zijn!
Hoi hoi, @Ella27; Inderdaad, ik zag al dat je dat niet zelf kunt doen . Ik heb nu gewoon een nieuw topicje geplaatst maar dan op de juiste plaats, haha, bij zwanger worden. Wellicht tot hoors daar. Groetjes Eveline
Hier een succesverhaal; na 3 jaar zelf proberen, waren we na 9 maanden behandeling in het ziekenhuis zwanger!! Succes meid!
Hey fantastisch... Ik zie dat m'n topicje verplaatst is naar vruchtbaarheidsbehandelingen en ik heb het niet eens moeten 'aanvragen'... Top! Groetjes
@ MissEve, welkom en veel succes! Hier een succesverhaal met Clomid, bij onze oudste waren we na een jaar rommelen doorverwezen naar de gyn en is PCO geconstateerd. 2 rondes met Clomid waren genoeg voor ons..... Nu we voor een 2e wilden gaan meteen terug naar de gyn, meteen op de Clomid, na een half jaartje opnieuw zwanger, maar dit is een mk geworden, nu 2 rondes verder met Clomid en inmiddels 8 weken zwanger van een mooi wondertje!! Ik heb zelf nauwelijks last gehad van bijwerkingen van de Clomid.... hoop dat het bij jullie ook snel effect heeft!
Heeey, @Duchess; ik voel me redelijk, alleen tijdens de dagen van het nemen van de clomid met vlagen misselijk en op 't moment ben ik hondsmoe. Verder gaat het redelijk. Maar ja, per slot van rekening is dit ook nog maar clomid-ronde 1.... @Jelske; wat goed om jouw succes-verhaal te horen! Hopelijk kan ik daar binnenkort over meepraten... . Gefeliciteerd met je zwangerschap! Groetjes, Eveline