mc leods daughters.... leuk of niet?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door giebel, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ken je deze ook?:D
    Links ml rechts ikke!

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ehm ml rechts ikke links dus hihi

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ooh über gaaf!!! Ik ben echt dol op Australië, wil er ooit nog heen op reis maar dat zie ik nu nog niet gebeuren:p

Ik wou er zelfs gaan wonen, als het ooit over ging met m'n ex. Toen dat uit ging vroeg mijn vader na een paar weken, je gaat toch niet echt emigreren lieverd. Haha:p ben nu blij dat ik het niet heb gedaan maar gut wat vind ik dat land prachtig!!!

4. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hier ook iemand die het graag kijkt.
    En nee niet alleen vanwege die mooie mannen hahaha.
    Vind de karakters geweldig, Stevie vooral en die twee mutsen, Kate en Jodi :D

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Als ik naar die foto kijk zie ik weer een paar dames aan een tafeltje zitten, eentje in een relaxstoel met deken (was vlak voor de bruiloft van Tess en Nick) Tess werd toen even onwel na een voorval.

*it brings back memories :D*

6. Jamie1983

Jamie1983 Niet meer actief

Ik vond het ook een heerlijke serie. Heb alleen het eerste seizoen gezien en daarna wat losse afleveringen. Zit erover te denken om het ook aan te schaffen, wil graag de complete serie gezien hebben! Mooie mannen haha, maar inderdaad vooral de karakters en de sfeer spreken me erg aan. Mijn man vind het overigens ook een goede serie:)

7. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Waaaauw!!! Jaloers!!!

Hier ook echt heeeel erg fan! Heb bijna alle seizoenen al op dvd moet nog even sparen voor de laatsten. Ik mis het ook echt hoor nu het afgelopen is (s8)
    Manmanman wat heb ik zitten janken bij diverse afleveringenven vooral ook de laatste omdat je weet dat het de laatste is. Ze hadden van mij nog wel 8 seizoenen mogen maken! Echt een prachtige serie :)

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik heb ze allemaal. Vind het helemaal geweldig.
    Onze videotheek ging weg en verkocht de laatste 4 seizoenen (rest had ik al) dus heb ze heel goedkoop :)

9. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het ook een erg leuke serie ( net 5 zendt het momenteel in het weekend vroeg in de ochtend uit ) maar ik vond wel dat de serie na een paar seizoenen minder werd. Bijna alle spelers van het begin waren weg, sommige verhalen leken herhaald te worden. Naar mijn idee werd het verhaal een beetje 'uitgemolken'

10. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Mee eens...is overigens bij meer series zo... Verder lekker ontspannen en kijken ;)

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hier nog een fan!!

Geweldige serie, heb heel wat uurtjes lachend en snuffend op de bank doorgebracht. Mijn man vond het wel leuk om mee te kijken, maar echt volgen deed hij het niet.

12. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik vind er geen ruk aan! Maar goed, ben er dan ook nooit echt voor gaan zitten.

13. Harpa

Harpa Actief lid

2 jul 2012
    494
    6
    18
    NULL
    NULL
    Fantastische serie, mooie landschappen en leuke sfeer. Alleen de laatste seizoenen zijn minder goed, te veel verandering van personages.

14. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hier ook een grote fan!!

Kan er geen genoeg van krijgen haha

15. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel, heel heel leuk! een absolute aanrader :)

16. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Super leuke serie, en ik heb heel wat ad gebruld en gelachen bij die serie.
    Hier heb ik tot en met seizoen 4 in de kast, ben nog even aan het sparen voor de andere seizoenen en meestal wacht tot ze in de uitverkoop liggen.

17. dekilene

dekilene Niet meer actief

Leuk doen!!

18. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Nou... ik heb de eerste 2 seizoenen bijna gezien hoor! Nog 1 aflevering en dan is het eerst gebeurd :(

Het is zeer verslavend ja (prachtige serie idd!) en ik heb mezelf seizoen 3 ''beloofd'' als ik eerst flink wat kilo's afval. Ik kan me er maar niet toe zetten en het moet wel echt, ik hoop dat dit een stok achter de deur is.

Ik heb wel al gelezen dat Claire er na 3 seizoenen uit gaat en dat in de laatste seizoenen bijna niemand van de originele cast meer zit? Ik vind dat wel jammer en vraag me af of ik de laatste seizoenen dan wel leuk vind? Is er wel een personage dat alle 8 seizoenen mee gaat?

19. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Heb al een aantal jaren alle dvd's van alle 8 seizoenen.. Ik wil geen spoiler geven, dus voor mensen die niets willen weten.. niet verder lezen..
    Er is geen personage die 8 seizoenen mee gaat.
    Het is goed dat het na 8 seizoenen gestopt is. Ik ben iemand die om alles huilt en zo ook bij de laatste aflevering. 8 seizoenen lang voelde ik me één van hen!
    Ondertussen de hele serie zeker 6x gekeken en seizoen 1t/m 3 (beste seizoenen, vind ik) wel 10 keer.. haha!

Ben beetje ziekig nu en kijk nu ook weer.

Mocht je twijfelen.. Op youtube staan bijna alle afleveringen op (zonder ondertiteling).

20. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Weet je wat ook zo mooi is?? De liedjes tijdens de serie! Ik heb ze op cd. Ze zijn van rebecca lavelle. Heb de cd in mijn auto en brul ze altijd lekker mee als ik alleen ben haha :)

Deel Deze Pagina