Hoi, Ik heb het afgelopen weekend op zaterdagochtend (7-9 uur) en zondagochtend (zelfde tijd) McLeod's daughters opgenomen. Maar ik zie net dat dit beide dezelfde 2 afleveringen zijn. Is er hier iemand die weet of dat altijd zo is? Ik heb de eerste 3 seizoenen van de serie op dvd gezien en vind het geweldig, maar zo jammer dat Claire er na 3 seizoenen uit is. Ik weet niet zeker of ik het dan nog wel zo leuk vind en op tv gaat het nu verder met seizoen 4, ik dacht, dan kan ik mooi even kijken of ik verder wil kijken. 4 afleveringen per week, dat schiet op. Maar kennelijk zijn het er maar 2? Of zou het een foutje geweest zijn afgelopen weekend?
Poeh geen idee, kun je dat niet in de tv gids zien? Fantastische serie! Ik vind wel dat het na seizoen 6 wat slordiger was en het laatste seizoen werd compleet afgeraffeld.. Dat Alex dood ging was echt een mega shock voor mij.. Zo jammer, het had zoveel leuker kunnen eindigen.. Mccleod<3
Bubblez ssst dat moet je niet vertellen!! Ik hoorde het ook voordat ik het had gezien en dan zit je er echt op te wachten vond het echt zwaar k*t die aflevering zo zonde... En echt ook nadat Claire er uit is blijft het leuk! Ik moest in het begin ook even wennen aan stevie maar dat komt echt helemaal goed! Wat heb ik zitten janken bij het einde van seizoen 8... Afgelopen... Nooit meer mcleods kan er nog wel om janken haha was echt verslaafd.. ik kijk nu op zaterdag ook wel es als ik op tijd wakker ben, lekker vanuit mn bedje! Love it! Maaruh om op je vraag terug te komen... Ik weet eigenlijk dus niet of ze op za en zo hetzelfde uitzenden ik kijk alleen zaterdags
Jammer idd, dat Alex doodging wist ik idd nog niet... Ik vond het ook zo jammer toen Becky eruit ging (en raar dat die niet terug kwam voor de begravenis!) Ik zal het volgend weekend weer beide dagen opnemen en kijken of het dan weer zo is...
Oh sorry meiden! Ik dacht echt dat iedereen het ondertussen wel kende spijt me!! Je kunt nu nog lekker van m genieten!!
geeft niet heel veel hoor, mag je ook vanuit gaan met zo'n oude serie. Ik heb gister alle seizoenen vluchtig doorgelezen op wikipedia, maar in de laatste seizoenen zitten zoveel namen die mij nog niets zeggen, ik vraag me af of het nog wel leuk is. maar waarschijnlijk komen de nieuwe karakters er geleidelijk in en zijn degenen die in het bv 4e seizoen erbij komen in seizoen 7 al wel heel vertrouwd? Begrijp ik het goed dat Jodie de laatste is van de originele spelers die overblijft? En er op het laatst niemand meer in zit v/d originele cast?
Jodi ijkt wel het langste, maar gaat ook weg en komt een x terug. Ja Alex opzich, alleen die is soms even weg en komt weer... Maar in principe zit hij er tot hij sterft 'in' En idd, iedereen glijdt er geleidelijk aan in, je went er aan. Sommige karakters vind ik ook juist super leuk! Zoals Stevie! Zij zit er al snel in! Tof mens