De titel zegt het eigenlijk al! We hebben een MC mura 3. Past daar ook een andere parasol op? Of alleen de originele? Of is een dooky fijner in gebruik? Het jammere van een dooky vind ik is dat ze niet meer kunnen kijken zeg maar. Maar een parasol moet je natuurlijk bij iedere bocht die je maakt bijstellen. Wat denken jullie?
wij hebben de originele erbij gekocht en die bevalt prima. maar heb geen vergelijking met iets anders
Ik heb vandaag een universele parasol van de prenatal gekocht en ik had bonje van jewelste met dat kakding. Ik weet dus niet in hoeverre de universele verschilt met 1 die bij je wagen hoort....
Het nadeel van een universele vind ik dat die snel scheefzakt, de originele vind ik erg fijn, die kun je alle kanten op buigen, en hij zit gewoon stevig.
ik heb de dooky, prettig ding, zeker als hij slaapt. Hij is nu 1jaar en vindt het niet fijn als hij niet kan kijken, maar parasol vond ik drama, verloor steeds het opklikstukje en je blijft dat ding maar draaien...
Hier de parasolclip van Maxi Cosi gekocht en daarop kan dan zo'n beetje elke willekeurige parasol. Hier een zwarte van de Prenatal, kan je er ook prima op klikken. Hier met reiswieg weinig gebruikt. Alleen met héél warm weer als nu, want dan vind ik een dooky of een hydrofiel ervoor véél te warm worden in de bak. Nu met kinderwageninzet zit zoon eraan, dus dat schiet ook niet op. Eigenlijk de parasol dus maar heel spordisch gebruikt, hahaha :d
De parasolclip van MC heb ik, die is meegeleverd met de kinderwagen. Dus dan zou een universele parasol wel werken? Hmm eigenlijk is het dus allebei niks, met een parasol loop je constant te draaien en met een dooky kunnen ze niets zien en wordt het al snel te heet. En met een eind juni/begin juli beeb hoop ik toch wel op mooie dagen mbt het weer! Ik ga nog maar eens nadenken! Thanks voor de tips tot zo ver!