MC Mura: wie ook problemen met de kap van het zitje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door misa, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gefeliciteerd met je zwangerschap meid.

2. misa

misa Niet meer actief

Dankje!!

3. tweety81

tweety81 Lid

5 aug 2009
    13
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het openen van dit topic. Ook wij hebben problemen met de zonnekap en ik dacht dat dit zo hoorde en dat het aan ons lag. Nu lees ik dat er meer mensen problemen hebben.
    Ik heb net de babydump gemaild, ben benieuwd naar hun reactie.

@Misa; bedankt dat je dit topic hebt geopend!
    Ik lees dat jij een blauwe kap heb besteld....Welke kleur kind.wagen hebben jullie? Wij de blue note...
    Ook proficiat met je zw.schap!

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wie heeft hem ook bij de gardo gekocht? Ik mailde gardo en dan zeggen ze kom maar naar amersfoort. Nou dat is niet echt naast de deur.

5. misa

misa Niet meer actief

@Natas79: Ik zou aangeven bij Gardo dat dat niet mogelijk is en dat maxi cosi heeft laten weten dat het gewoon opgestuurd kan worden.

@Tweety81: Graag gedaan. :) Wij hebben de blauwe wagen uit 2010 (ik geloof de blue note ja). En we hebben de kp van de blauwe uitvoering van 2011 besteld.

6. tweety81

tweety81 Lid

5 aug 2009
    13
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb inmiddels mailtje terug gehad van de baby dump.
    Nieuwe kap is besteld en wordt in week 45 opgestuurd.
    Ik heb de blauwe kleur (2011) gekozen, ik hoop dat deze kleur een beetje overeen komt met de blauwe kleur uit 2010.

7. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hier ook problemen met de kap!!!!
    Dacht dat het aan mij lag..
    Straks ook even mailen

8. misa

misa Niet meer actief

@Siepie: zeker even doen!

@Tweety: ik vind de kleur wel degelijk anders, maar niet persé lelijk hoor!

9. misa

misa Niet meer actief

Ik heb de kap vandaag ontvangen! Joepie! Wat werkt dat ding mooi zeg! Wel heeeeeel erg jammer dat de blauwe kleur zo afwijkt. Vind het niet heel mooi staan.. Maar ja dat went vast!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @misa: super fijn dat je hem hebt!!! ik helaas nog niet, hopelijk komt hij snel!

11. misa

misa Niet meer actief

Welke kleur heb jij?

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    zwart ;)

jewe zei dat hij eind oktober binnen zal komen dus ik wacht nog geduldig even af....

dan kan ik hem nog een paar maanden gebruiken! want vanaf maart/april heb ik de 2lingwagen nodig... die we overigens al hebben gekocht :D heb gelijk goed opgelet op het systeem van de zonnekap haha

13. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Wij hadden een hele tijd geleden de babydump gebeld over de kap. In week 38 of 39 zouden ze bellen en dan konden we hem ophalen. Maar ze hebben nog steeds niet gebeld. Morgen er maar even achteraan..

Ik vind het wel raar hoor. Ze verkopen iets wat niet goed is, maar als je er zelf niet achteraan gaat gebeurd er niets.

Wij hebben overigens de bruine mura 4 uit 2010.

14. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Doordat ik dit onderwerp zag ben ik ook maar een mailtje gaan sturen:D....kreeg gelijk antwoord, ze vroegen om de kleur en of ik de aankoopbon nog had. Die heb ik nog. Alleen het probleem is dat ik de Botanic Luxury heb dus geen kap die hetzelfde is. Nou denk ik dat zwart het mooiste is
    Bekijk bijlage 188406
    Wat denken jullie?

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik zou ook voor zwart gaan, dat is het veiligste denk ik!
    zwart kleurt bijna overal wel bij!

16. tweety81

tweety81 Lid

5 aug 2009
    13
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze week een nieuwe kap ontvangen; echt super snel.
    Vorige week een mailtje gestuurd naar babydump en nu dus al gekregen.
    We hebben de blauwe kap, is even wennen, want het is een andere kleur dan het blauw van 2010.
    Kap werkt super!!!:)

17. misa

misa Niet meer actief

@Tweety: de blauwe kap is echt wel anders he? Ik vind het ook erg wennen... jammer! Misschien koop ik wel bijpassende gordelbeschermers erbij..! ;)

@Linnie: Ik zou er ook even achteraan gaan.

@Naomi: oja, de zwarte. Nog even wachten dus..! Succes! Maar welke tweelingwagen heb je gekocht dan? Hoe oud zal Isabel gaan als de tweede komt? Ik denk dat ik het niet ga doen. Of een goedkope tweedehandse. Ik wil de mura denk ik blijven gebruiken. Met zijn tweeën op pad dan kan ik de buggy er wel bij gebruiken. Maar ik wil ook de draagzak (of doek) meer gebruiken. We zullen zien! Simon is precies 1,5 als de tweede komt.

(Wat een geweldige naam, Isabel!! Is/was mijn nummer 1 meisjesnaam. Maar in onze naaste omgeving hebben we een Isa, dus dat 'kan' niet meer als eerste naam).

@Naad24: ik vond zwart bij onze blauwe wagen niet mooi. Ook al zit er in allerlei dingen wel zwart. Misschien zou ik in jouw geval wel voor bruin gaan. Tja heel lastig!! En balen.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @misa: http://www.vanastenbabysuperstore.nl/tandems/a-merk-tandems-01.php dit is de tandemwagen die wij gekocht hebben. koste nieuw compleet maar 260,-!! dus daar kun je geen 2e hands voor gaan kopen vind ik ;)
    isabel zal 1.3 jaar zijn als de 2e komt dus heb hem echt wel nodig. draagdoek kan wel maar vind ik ook altijd zo een gedoe. dus gewoon deze gekocht lekker makkelijk hihi.

hmmm ja dan is het niet zo als je isabel gaat nemen voor je eigen kindje!
    we zijn trouwens al uit de naam voor nummer 2 hihi. nu nog afwachten of het een jongen of meisje wordt :D

19. misa

misa Niet meer actief

Ziet er goed uit die wagen. Waar heb je op gelet? Wat vond je belangrijk?

Over de naam voor de tweede: weet je al wat het wordt dan? Of heb je beide namen al? Ben wel heel nieuwsgierig nu...! :D;):p:cool:

Deel Deze Pagina