MC Mura: wie ook problemen met de kap van het zitje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door misa, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ik heb alvast een mail verstuurd naar MC, nu even afwachten en dan denk ik even contact opnemen met babydump.

Thanks voor de tip!

2. misa

misa Niet meer actief

Succes! Ben benieuwd! Laat je hier weten hoe het verder gaat?

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    jep prima!!Kan alleen even duren heb af en toe even geen internet vanwege verbouwing aan ons huis!!

4. misa

misa Niet meer actief

Ik hou het wel in de gaten. :)

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai!

hier ook oorlog met die kap.
    terug gegaan naar de babyplanet, en die hebben de MC een nieuwe laten opsturen.
    na een week of 2 kregen we de vernieuwde versie.

eerst dacht men dat die niet op de oudere versie 2010 kon, maar dat kan dus wel en dat is echt een superverbetering! :)

als babydump even wat meer pusht krijg je hem vast eerder.

gek trouwens dat de service van de verschillende winkels blijkbaar de snelheid bepaalt he..

6. misa

misa Niet meer actief

Oorlog met de kap...! hihi! Ik heb 'm van de week ook bijna kapot gemaakt uit frustratie! ;)

Goed om te horen dat het snel geregeld was. Is het lang geleden toen je dat hebt geregeld?
    En heb jij ook de kap gekregen die niet op het frame geklikt moet worden, maar op het zitje?

Als ze maandag of dinsdag met wat gemail niet tot een sneller voorstel kunnen komen zal ik MC wel weer mailen. :)
    Ik zal niet rusten, totdat.........! ;)

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Raar eigenlijk,mijn wagen heb ik dec 2009 gekocht en heeft wel dat opschuifsysteem zeg maar,tussendoor dus even verranderd blijkbaar!

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Vraagje, ik worstel ook met die kap, alleen vraag me af of jullie dezelfde bedoelen als die ik heb. Ik heb ook een wagen uit 2010, en moet hem er zeg maar op klikken. Dus je klemt hem vast over die 2 'schroefjes en dan klik je hem aan de andere kant vast. Bedoelden jullie die?

Zo ja, ik heb mijn wagen bij babypark gekocht, zou je hun dan echt kunnen mailen daarvoor??

9. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Zo heb ook een mailtje gestuurd naar maxicosi, ben benieuwd zou wel fijn zijn als dat ding het weer normaal doet.

10. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    @esmeralda, je die :)

11. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb maxi cosi net gemaild en heb nu al antwoord terug.
    Ze zeggen idd dat je hem kosteloos kunt omruilen en dat je contact op moet nemen met waar je de wagen gekocht hebt.

Ik hang nu aan de lijn met babypark :)
    Bedankt voor de tip!

12. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Nou ze hebben hem besteld, maar het kan wel tot het eind van het jaar duren dat hij binnen is :| Jeetje!

13. misa

misa Niet meer actief

@Gijsje: klopt de kap blijft steeds veranderen. Ook omdat mensen uit 2009 last hadden van zhet systeem dat er toen was. Toen kwam er een nieuwe in 2010 en later in 2010 weer een nieuwe. In 2011 hebben ze het waarschijnlijk eindelijk begrepen...! ;)

@Esmeralda: Ja, het gaat om die kap. Je kunt het één stuk naar voren klappen en dan het extra flapje er onder weg halen (snappie?). De nieuwe versie staat gelijk op de homepage van maxi cosi. In het wisselende plaatje bovenaan. Mooie en goede verbetering vind ik. Ik heb het in de winkel op op de wagen gepast, onder het mom 'misschien wil ik die gaan bestellen'. Paste perfect en werkte ook nog eens super!

Net weer een reactie van babydump, het kan niet eerder dan in weel 48, want de kleuren moeten opnieuw gemaakt worden. Ja lekker boeiend, daar kan ik toch niet een half jaar op wachten? Die van mij valt er direct af als ik het wil gebruiken...

@Klingel en Jootje:
    jullie hebben dus een kap uit 2011 zo snel opgestuurd gekregen, in een bijpassende (2010) kleur dan ook?

14. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ja ik snap precies wat je bedoeld! Heb net even gekeken en dat ziet er wel beter uit zo zeg! Maar ik vind het echt dom dat we zo lang moeten wachten, tegen die tijd is mijn zoontje 1, zit ik al die tijd met zo'n rotding! Ook raar dat sommige hem zo snel krijgen.

15. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Ik ga ook even mailen!

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik heb ook gemaild en al de baby dump gebelt. Helaas kon het echt niet eerder geleverd worden dan week 48.. Niet echt handig als dat ding er steeds af dondert.. :(

17. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Hier ook mail terug :)
    Even gebeld met babyplanet, fijn moet wel met de wagen langskomen.
    Bouma straks na het slaapje hebben we lekker een uitje

18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb met maxi cosi gemaild over het leverprobleem en hun zeggen dat het klopt, en dat er nergens meer een zonnescherm op voorraad is.
    Ze gaan in overleg hierover en hopen dat het eerder kan geleverd worden.
    Ze zeggen ook dat dit voor alle babyspeciaalzaken geld.

19. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    KLingel en Jootje:
    jullie hebben dus een kap uit 2011 zo snel opgestuurd gekregen, in een bijpassende (2010) kleur dan ook?[/QUOTE]

Yep ik heb ook nog de goede kleur.
    Ik denk dat wij enorm veel mazzel hebben gehad:)

20. misa

misa Niet meer actief

Klopt, ik heb vanmiddag ook zo'n reactie gehad. Babydump zei dit over bepaalde kleuren (had ik naar gevraagd):
    Een zwarte kap, model 2011, is pas week 48 leverbaar.
    Een blauwe kap, model 2011, is eind augustus leverbaar.
    Een blauwe kap, model 2010 is met 4 weken te leveren.

Die laatste heb ik nodig, maar dan in model 2011. :)

En maxi cosi zegt dit:
    Wederom bedankt voor uw reactie. (;):):D)

Bij navraag klopt het wat u schrijft, momenteel zijn er geen geoptimaliseerde zonnekappen meer voorradig in het centraal magazijn.

Wij begrijpen uw onbegrip en proberen er alles aan te doen, om de geoptimaliseerde zonnekappen eerder binnen te krijgen. Momenteel vinden hierover gesprekken plaats met de leverancier van deze zonnekappen.
    Zodra er meer duidelijkheid is over de aanvoer van de geoptimaliseerde zonnekappen zal ik u zo spoedig mogelijk hiervan op de hoogte brengen.

Tevens gaf u aan dat andere Baby Speciaalzaak de zonnekappen sneller kunnen leveren, dit lijkt mij momenteel niet mogelijk, omdat er gewoonweg geen producten beschikbaar zijn. Wellicht zijn die berichtgevingen van enkele weken/maanden geleden of had die dealer nog een eigen voorraad zonnekappen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Afwachten dus. Ook mijn zoontje zal dan al een jaar zijn. Fijn... (wel dat ie een jaar zal zijn, maar niet dat we al die tijd zonder kap moeten doen!)

@Allen: Leuk dat jullie ook allemaal mailen en bellen..! haha, ze zullen wel denken! :)

Deel Deze Pagina