jois help me ff!!! waar moet ik nu precies na toe mailen, dan ga ik dat ook even doen. kan jij mij even helpen. ben er niet zo goed in! liefs keina
Je kan trouwens voor "tijdelijk" de kap op het frame klikken en dan een tyrip er om heen doen (van die aantrek kunststof klik klik klik bandjes ) Zo heb ik het hier al tijden werkt best maar als ik een ander kan krijgen graag.
Ik heb er nog niet heel goed over nagedacht, maar dacht wel... oooh hoe ga ik dat doen...?? Duct tape is ook niet echt een slim plan... Maar bedankt voor de tip!!! Succes met een nieuwe aanvragen! @Esmeralda: Helemaal precies hetzelfde..??? Nou, ze krijgen die mailtjes dus wel vaker en sturen gewoon een min of meer een standaard antwoord...! @Keina: ik mail je wel ff.
bedankt voor de tip. ben ook altijd 4 handen nodig en dan nog schuift ie niet goed terug. Heb dus gelijk gemaild. okal zullen we hem later krijgen hebben we er volgend jaar wat aan die van ons doet het nog wel
ik heb ook gemaild, en krijg einde dit jaar een nieuwe kap van 2011, ze sturen het op. dus hoef er gelukkig niet heen te rijden! goede service, alleen wel heeeeeeeeeeeeeeeeel jammer dat het pas in december komt!
Wij hebben zelf model 2009 en geen problemen, maar onze buren zaten wel met hetzelfde probleem. Gelukkig hebben zij ook via de verkoper (volgens mij ook babydump) een nieuwe kap gekregen. Alleen zij hadden dit probleem al vorig jaar geconstateerd, nog met de MC erop en niet het zitje. Zij hebben dus ook al een hele tijd de nieuwe kap. Is inderdaad een mooi systeem, maar ik ben toch blij met ons model 2009, waar de kap iets verder naar voren kan.
Wij hebben de Mura 4 uit 2010 en ook heel veel problemen met die kap gehad. Hij schoot steeds van het frame af. Uiteindelijk brak er ook nog een stuk af waardoor hij helemaal niet meer werkte. We zijn toen terug naar de winkel (Babyplanet) gegaan en ondanks dat de garantie er af was, hebben we een nieuwe kap gekregen. Het is het nieuwe model en die is ideaal!
Ik denk dat het wel duidelijk is dat die 2010 kap niet goed ontworpen is. Volgens mij worden die massaal teruggebracht en krijgt men massaal een nieuwe. Vandaar ook die wachttijd denk ik.
Fijn dat er allemaal oplossingen bedacht worden! @LadyXochi: de nieuwe kap kan ook wel verder naar voren: die heeft een 'geheim' flapje onder de kap.
ik kreeg een mail van babydump dat mijn nieuwe kap 2011 (bruin) in wk 32 na mij toe word verzonden! tweede week aug. is dat! TOP TOP TOP! bedankt jois voor de tip!
Wauw super!!! Weet iemand of de kap van de blauwe uit 2011 zo'n beetje hetzelfde is als de blauwe kap van 2010? Past het bij de wagen van 2010?
We zijn net naar de winkel geweest om de blauwe kap 2011 te passen met onze blauwe wagen 2010. Nou ja, de wagen/kap was er niet in blauw, maar er waren wel kleur staaltjes. Na een discussie in de winkel met mijn man, zijn we voor blauw gegaan..! Zwart steekt gewoon te veel af, dat zag mijn man uiteindelijk ook in..! Ik heb 'm besteld bij babydump. Ik hoop stiekem ook dat babydump 'm eerder kan leveren, net als bij jou keina!
Ik heb ook reactie van babydump: Het is mogelijk om de kap te bestellen in de kleur Deep blue en is nu vanaf +/- week 33 leverbaar. Wilt u dit omruilen in de winkel of per post toegestuurd hebben? Stuur maar op dat ding!!! Gelukkig niet wachten tot week 48! @Keina: grappig dat we allebei naar babydump mailen en zelfs dezelfde winkel bezoeken en er toch een week verschil is...! Ach ja, ik ben blij dat het eerder is!
ja ongeveer week 33, dus kan ook 32 zijn! hahahaha ach misschien komt die van mij wel een week later! of er komt elke week een kleur binnen! maar we krijgen een nieuwe kap! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!