Bedankt voor het plaatsen van dit topic! Ik ergerde me eigen dood aan die stomme zonnekap maar dacht dat zal wel zo horen. Na het lezen van dit topic meteen de winkel gemaild en nu is er een nieuwe zonnekap besteld . Super!
Nou idd..we worden plat gebeld voor het bestellen van Mura kappen. Haha! De klanten hoeven al bijna niks meer te zeggen. Als hun Mura zeggen vragen wij welke kleur? @Misa. Je hebt je naam veranderd? Waarom?
@jewe: hihi ja wij hebben van de week ook naar jullie gebeld geen idee wie mijn man aan de tel. heeft gehad eigenlijk!
Hallo, Ik las dit forum en heb gelijk Maxi Cosi gemaild, omdat onze kap van de Mura 2010 moeilijk open en dicht gaat. Kon je inderdaad een nieuw model van 2011 krijgen. Ik helemaal blij, maar met de post kreeg ik precies dezelfde zonnekap opgestuurd (versie 2010). Nu heeft Babyplanet dit nagevraagd bij de fabrikant en nu zeggen ze dat een zonnekap 2011 alleen nog in de kleur zwart geleverd kan worden. Wij hebben de Roasted Brown. Ik lees hier echter dat jullie wel een andere kleur kunnen krijgen. Bij welke winkel zijn jullie? Hebben jullie al de zonnekap ontvangen en bevalt hij goed? Alvast bedankt voor een reactie.
Heb niet alles gelezen, maar wilde toch even reageren. Sorry als het al meerdere malen gezegd is, maar ja Wij hebben ook deze kinderwagen en het is inderdaad een vreselijk k*tding!! Wij waren alleen daarna op een beurs waar de nieuwe uitvoering stond. Hierop zit een veel fijnere kap op. Wij hebben gevraagd of deze er ook op past en dat was zo. Via de baby-dump hebben wij gelijk de nieuwe besteld. Kost ons wel iets extra dus (hebben nu immers 2 kappen, de oude en de nieuwe) maar echt.......zou het zo weer doen!!!!!!!!!!! Wat is dit een hele fijne kap!!! makkelijk erop te zetten en nog belangrijker...........deze is ook makkelijk te gebruiken!!!!!!!!!!!1
marijke dat had gratis gekunt als je het via de winkel had gedaan, wij krijgen september de nieuwe kap voor onze wagen helemaal gratis via maxi cosi.
Bedankt voor de tip, ik heb gelijk de Babydump gemaild! Ik ben benieuwd, erger me ook rot aan de zonnekap.
Ik heb een mailtje terug gehad. Ze zijn weer beschikbaar in week 38, dan krijg ik er een opgestuurd. Nogmaals bedankt voor het openen van dit topic!
na het lezen van dit topic ben ik erop gaan letten en idd sluit de clip van de kap niet goed rond het frame van de wagen. wij hebben dit aangegeven en ze gaan het nakijken. we wachten het af
Hier ook de problemen met de kap! 3 weken geleden terug naar babydump. We krijgen binnen 8 weken de nieuwe kap opgestuurd. De oude moeten we dan opsturen.
Oja? Wij krijgen de nieuwe opgestuurd en hoeven de oude niet terug te sturen.. Hebben ze in ieder geval niets over gezegd!