ik heb mijn nieuwe zonnekap afgelopen dinsdag opgehaald en ben er super blij mee . Nogmaals bedankt voor dit topic!
Ja ik ook..! Ik weet van babydump dat ze de blauwen volgende week ontvangen en dat ik 'm dus in week 37 kan verwachten. Maar stiekem hoop ik dat ze het lang aanhouden, maar dat ie wel komt volgende week.
Volgende week een keertje bellen? Dat hielp hier.. Dacht bel ff op en vraag naar de status, toen melde ze dat 'ie al klaar lag..
Dat is jammer.. Wij wonen 5 min. van het filiaal af, dus ben 'm gaan halen.. Maar je geduld wordt beloond, super kap!
Ja, dis bruine past er erg mooi bij ja! Ik heb 'm bij een vriendin gezien. Ik zal van de week eens bellen..!
Welke kap is het oude 2010 model? Dit is het onding wat er bij mij op zit: 3 handen nodig om uit te klappen de achterkant schiet steeds los (daar waar het venstertje zit, lijkt niet goed aan te sluiten op het zitje) de extra flap vind ik totaal niet handig want die valt er constant uit zichzelf uit foto: Bekijk bijlage 181065
Ah ok, ondanks dat ie in november 2010 geleverd is dus? Dacht dat het misschien al het nieuwe model was en dat ik pech had. Maar dat betekent dat ik ook naar de BD kan mailen? (wordt vriendlief ook blij want die heeft constant ruzie met dat ding) edit: hoppa, bd gemaild. maar wat ik me afvraag: staat dit niet op de website van MC vermeld ofzo?
Ja, je hebt de oude..! Maar het ectra flapje zit er nog steeds op hoor. Alleen is de kap nu op een andere plek bevestigd. Ik zou zeker even de babydump mailen/bellen, waarschijnlijk heb je er snel eentje thuis!
de clipjes waarmee je hem op het frame vast maakt passen volgens mij ook helemaal niet. met heeeeeel veel kracht krijg ik hem erop geklikt, maar zodra ik de kap over het zitje wil doen, dan schiet hij er meteen af. ze zijn de onze aan het nakijken
Ik krijg ook de neiging op straat mensen met kap 2010 aan te spreken, weet je dat je een andere verbeterde versie kan krijgen