MC Mura: wie ook problemen met de kap van het zitje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door misa, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

@Uk2011: Nee, volgens mij staat het niet op de site van maxi cosi. Misschien omdat het een praktisch probleem is en geen gevaar oid. Maar had wel netjes geweest, vind ik ook. Maar het zal wel te duur zijn.. ;)
    Gelukkig hebben we zwangerschapspagina nog he!

@Blinky: ik herken je probleem helemaal! Ik zou aangeven dat je van maxi cosi vernomen hebt dat je recht hebt op een nieuwe kap uit 2011. Niet met minder genoegen nemen hoor! :)

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Geen gevaar? Toen ik met veel (binnenmonds) gevloek probeerde de kap uit te klappen, stak mijn ventje ondertussen zijn handjes opzij om het frame vast te pakken, waarop - toen ik eindelijk dat ***ding uitgeklapt kreeg, hij zijn handjes er tussen had zitten, grrr...

Maar ik heb een mailtje terug waarin ze vragen naar mijn gegevens (aankoopdatum etc), nu even kijken wat ze gaan doen.

3. misa

misa Niet meer actief

Ojee, dat is niet zo mooi..! Ik zou niet weten hoe mijn zoontje de hand er tussen kan krijgen, maar misschien moet je dat nog even benoemen bij hen..! ;)

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ik heb het zitje naar mij toe gericht (zie foto) en als hij dan zijn armpjes spreidt, kan hij het frame grijpen.
    Denk dat ik het zitje dan ook maar snel andersom ga zetten want ik (en hij ook) schrok er enorm van :(

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hebben ook een 2010 model.
    Naar mate je de kap vaker gebruikt gaat het wel makkelijker.
    Maar je hebt alsnog 2 handen nodig klopt.

6. misa

misa Niet meer actief

@Uk2011: ooh ja, nu zie ik het. Kan me indenken dat je kindje daar de handen tussen kan krijgen. Dat is denk ik met de nieuwe wel anders.
    Ik snap alleen niet dat ze er zolang over moeten doen bij jou om te bepalen of je een nieuwe kap krijgt. gekocht in 2010, bon laten zien en opgelost lijkt mij!

@Susan27: hier wordt het niet makkelijker en we hebben het probleem dat de kap aan één kant niet aan het frame blijft zitten. Bij open en dicht doen schiet deze van het frame.
    Maar ik denk dat ook jij de vernieuwde kap geweldig en veel beter dan de oude gaat vinden. ;)
    En je hebt er gewoon recht op!

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

gister net gemaild, vandaag mail terug dat ze mijn gegevens wilden om het op te zoeken in het systeem dus nu wacht ik op antwoord ;)

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wij hadden hetzelfde probleem bij mura 2010. Aan 1 kant kon de kap makkelijk naar beneden aan de andere kant niet. Wij krijgen over 7 weken een nieuwe kap van 2011 (gratis) in gelukkig dezelfde kleur als wat we hebben:)
    Wij zijn naar babydump gegaan en ze deden er niet moeilijk over. Ze zeiden, jullie zijn niet de eerste met dit probleem en ook niet de laatste. En iedereen met dit probleem krijgt gratis een nieuwe omdat het een fout is van maxi cosi.

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Net een mailtje dat ik een zwarte 2011 kap krijg. Bedankt voor dit topic!

10. misa

misa Niet meer actief

Yes! Graag gedaan!

@NathalieD: fijn dat jij ook een nieuwe krijgt!

11. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Bedankt voor dit topic. Had niet echt heel veel problemen met de oude kap behalve dat ze nu met 1.5 al tegen de kap kwam met haar hoofd. Heb de nieuwe kap bekeken en die is echt veeeel mooier en beter. Wij krijgen dus ook een nieuwe. Super!

12. misa

misa Niet meer actief

@Luvv: ja daarom is het ook al een goed idee om de nieuwe kap aan te vragen! ;)

13. rw1

rw1 Lid

25 jun 2010
    18
    0
    0
    zuid-holland
    na het lezen van dit forum kwam ik er achter dat ik ook de oude kap had.wat een waardeloos ding is dat zeg!!maar goed ik meteen bellen naar baby en tiener in sliedrecht.het was inderdaad een bekend probleem,maar toch wilde ze dat ik even langs kwam met de kap om m te bekijken en dan kreeg ik misschien wel een nieuwe.
    nu wonen wij helemaal niet in de buurt van sliedrecht dus ik vroeg kan die kap niet opgestuurd worden dat kon dus niet.
    na verschillende telefoontjes waren ze bereid om de kap om te komen ruilen als ze in de buurt waren met bezorgen.
    vandaag zouden ze de kap komen omruilen wat denk je bellen ze net op dat de bezorgers de kap zijn vergeten.
    maar nu zouden ze m opsturen en dan is ie er morgen of overmorgen.
    dus logisch vroeg mn vriend wat er met de oude kap moet gebeuren en wat denk je wat ze zeggen ''GOOI M MAAR WEG''
    ze weten toch ook niet wat ze willen daar bij baby en tiener.
    maar ja ik wacht het nu maar even af of de kap inderdaad komt.
    laat het nog wel horen hierzo.

14. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Vanmiddag reden we toevallig langs de Babydump. Daar even nagevraagd hoe het met de kap zit en over twee weken wordt hij direct vanaf Maxi Cosi naar ons opgestuurd. Ik ben benieuwd, heb van het weekend al weer aardig wat ruzie met de kap gehad.

15. misa

misa Niet meer actief

@rw1: wat fijn dat ze 'm toch bezorgen..! Welke kleur heb jij?

@Mamavanmara: Babydump stuurt het dus niet op maar maxi cosi? Welke kleur had jij?

16. rw1

rw1 Lid

25 jun 2010
    18
    0
    0
    zuid-holland
    @misa

als het goed is krijg ik een zwarte maar ik wacht het nog maar ff af of het allemaal goed gaat

17. misa

misa Niet meer actief

Ja als er dan meerdere dingen fout gaan, moet je het eerst zien en dan geloven he!

18. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    #158 mamavanmara, 8 sep 2011
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
    @ Misa: Maxi Cosi stuurt het volgens BabyDump inderdaad direct op. Ik heb de Fast Forward (zwart).

19. rw1

rw1 Lid

25 jun 2010
    18
    0
    0
    zuid-holland
    nou dat viel weer niet tegen ik heb m vandaag al ontvangen.
    het was wel even puzzelen hoe je de kap er op moest doen,maar het is gelukt en hij is echt veel beter te gebruiken dan de oude kap.
    ik ben blij dat ik dit topic gevonden heb.
    Misa bedankt voor het starten van dit topic .:)

20. misa

misa Niet meer actief

@mamavanmara: nog even wachten dus. :)

@rw1: wat fijn dat je 'm hebt ontvangen! Hij is fijn en mooi he. ;)

Deel Deze Pagina