Ik moet hem zelf helemaal op komen halen in Kesteren!! Vind het een beetje slechte service. Wij wonen in Friesland. We kunnen ook kiezen voor versturen, maar dan moeten we eerst de oude kap naar hun sturen
Bij welke winkel heb je de wagen gekocht dan? Misschien kun je duidelijk aangeven dat je de kap niet gaat versturen, want dat dat te veel geld gaat kosten. Bovendien vernietigen zij de kap daarna. En dat je qua service verwacht dat ze het zonder moeite gaan opsturen. Ik heb deze dingen ook moeten aangeven. Sorry, maar ik ga die kap niet sturen, kom maar halen. En ik ga de nieuwe kap ook niet halen, dus willen jullie zo vriendelijk zijn deze te sturen? Uiteindelijk geen probleem bij babydump. Maar ze probeerden het toch. Misschien echt even een duidelijk mailtje sturen met je verwachtingen. Succes!
Ja goed idee, vond het zo raar dat ik op dat moment even niet wist wat ik ermee moest. Ik heb hem bij babypark vandaan.
Ik was vandaag niet thuis, lag er een briefje van de pakketbezorger in de bus. Ik gelijk naar de buurvrouw, was het de nieuwe kap! Ik heb hem er gelijk opgezet, wat een geweldig ding! Hij kan helemaal weggeklapt of in twee standen naar voren en dan nog de verborgen extra flap. Super! Morgen gelijk lekker wandelen met mijn lieve meisje. @ Misa, nogmaals onwijs bedankt voor het openen van dit topic. Ik zag dat het bij jou langer duurt, erg vervelend en balen. Hopelijk maakt mijn enthousiasme over de nieuwe kap het niet nog erger.
@mamavanmara: wat fijn dat de je kap ontvangen hebt én dat deze bevalt! Ja, jouw enthousiasme maakt het veel erger...! Maar dat geeft niet, want over korte tijd mag ik ook blij zijn!
Vandaag na een week of 6 de nwe kap thuis gekregen. Wat een verademing zeg! Echt zoveel beter dan de oude kap!
wij hebben de nieuwe kap nog steeds niet binnen!!!! ik ga vrijdag eerst bellen want vind dit echt te lang duren... misschien morgenavond al dan zijn ze ook open hihi. ik word echt knetter gek van die ***kap die er nu op zit.
Hebben er 1 toe gestuurd gekregen voor een andere klant dus dan moet hij er bij de volgende zending bij zitten. Pb me even je naam die op de bon staat dan kan ik eventueel vrijdag (morgen ben ik vrij) er even voor je achter aan gaan als je wil.
@Jewe: hebben jullie ook al blauwe kappen binnen gekregen? Ik heb het vast niet bij jou in de buurt besteld, want ik woon daar niet. Maar gewoon benieuwd!
Jaaaaa hoooooor...! Nu wordt het week 40! Nog even en ze kunnen 'm beter houden want dan is mijn zoon groot genoeg om te lopen..