Nav mijn vorige topic heb ik nog een vraag of deze twee buggy's. Maar weet iemand van jullie het verschil tussen een mc taxi citi en de mc mila? Ja, het gewicht wisselt wat, maar heeft de een voordelen t.o.v. de ander? en welke is prettiger? Wij willen de buggy gebruiken op de maxi cosi (citi sps) in eerste instantie op te zetten, maar ook zo lang mogelijk daarna kunnen doorgebruiken als buggy.
Wij hebben de Mila. Een fijne buggy, loopt licht. Het grote verschil tussen de Mila en maxi taxi is dat de Mila lichter is en daardoor meekan op de fiets (officieel is hij net te zwaar maar wij hebben het erop gegokt en tot nu toe gaat het goed). Volgens mij kan op de maxi taxi een dreami en op de Mila niet. Oh en om de maxicosi erop te zetten moet je bij de Mila de bekleding eraf halen als ik het goed heb gezien. Zal zeggen kijk eens op de maxicosi site staan de gegevens van beide wel op. Succes ermee.
Ik heb de maxi taxi en ben er blij mee, ik heb hem in het begin heel veel gebruikt met mc erop...moesten toen veel naar het ziekenhuis en hij is zo makelijk in gebruik....je klapt hem uit en klikt mc erop... Nu gebruik ik hem af en toe als buggy....wat ik daar fijn aan vind is dat ie heel ver naar achter kan dus lekker slapen een grote zonnekap, en hij neemt weinig ruimte in....het enige nadeel vind ik de wielen die hobbelen best wel....mijn gewone wagen is de urban jungle met luchtbanden, dus die gebuik ik het meest. Maar voor erbij een echte aanrader!!!! succes!!
hoi dank je voor je reactie. van de site met mc werd ik niet heel veel wijzer. het lijkt mij dat het zitje van de taxi citi wat comfortabeler is? wat mijn man zag, was dat bij de mila vooraan twee enkele wielen zitten en dat dat misschien prettiger rijdt. Daarentegen vraag ik me af of 1 van beiden wel echt mee kan met de fiets. Ik bedoel ik weet dat het van de taxi citi niet kan, maar de mila is daar toch ook te zwaar voor? De bedoeling is dat ik de taxi/mila gebruik voor ritjes naar het ziekenhuis (ik ben vaste klant) met in het begin dus de mc erop en eventueel wat boodschapjes naar de stad.
ik heb de mila en ben er erg tevreden over. Je kan genoeg boodschappen onderinmeenemen en hij stuurt goed en licht. Alleen rijdt een wagen met luchtbanden aanzienlijk lekkerder,maar ja. Echt megaklein wordt hij niet maar wel veel kleiner dan een wandelwagen. Succes met je keus, ga anders eens proefrijden, wie weet vind je de ene lekkerder rijden dan de andere. Miek
Wij hebben ook de Mila en zijn er erg tevreden over. De bekleding hoeft er trouwens niet af om de maxi cosi erop te zetten hoor. Is zelfs erg makkelijk omdat je de kap van de Mila gedeeltelijk over de MC kan trekken. Ik maak wel even een foto want het is een beetje lastig uitleggen. Is makkelijk om je kindje een beetje extra beschutting te geven.
Maar hoe is de zitting? Is hij later ook nog prettig om echt als buggy te gebruiken? Ik las dat de mila tot 15 kilo gaat en de taxi citi tot 20 kilo? Dás ook apart toch....... Mooie foto! dat ziet er wel comfi uit voor het kleintje.