McDonalds frustraties!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Bij wisselen ze het af, de ene keer vergeten ze hamburger, de andere keer de frites en dan weer dan mayo, pff voordat we dus onze zooi meenemen controleren we het..

En verder ik heb me nu toch zin in een hamburger of een mc wrap chicken die is zoooo lekker :D

2. Gazy

Gazy Niet meer actief

ooh ja! dat zou ik ook hebben! :D

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Gedver, heb nu ineens zin in een Mc Flurry... :) En laten we nou net sinds 2 weken ook nog een McDonalds op dorp hebben... Dat wordt manlief zometeen lief aankijken. :p:p:p

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dus ik ben niet de enige? Is toch best belachelijk. Ik wil geen hoorntje, gewoon een plastic bekertje met een beetje ijs. Zucht ja die servetten die ze standaard vergeten bij de McDrive. Of geen burger tussen je broodjes hebben. Hier een paar km verderop is de McDonalds een waar afwerkplaats, jak je wilt niet weten wat daar op de parkeerplaats gebeurt.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

pff om in BD termen te spreken:
    Leuker kunnen we het niet maken, wel lastiger ;)

6. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Bekertje, ijs, EN hoorntje is goedkoper dan alleen bekertje en ijs?! Vaag personeel bij de Mc D.

7. minon

minon Niet meer actief

Hier ben je niet de enigste in hoor! Dit heb ik ook twee keer gehad.

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

hahaha :D

9. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Onze MAC is juist super!
    Als wij daar binnen komen krijgen we juist een VIP behandeling. Gaat u maar vast zitten hoor dan komen we straks de bestelling opnemen én brengen!
    Ik weet niet waar het aan ligt..misschien die horde kids die we dan altijd bij ons hebben??
    Maar superservice iig!

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dat is niet iedereen met je eens... :D

11. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Wij hebben hier geen groenteburgers, mac kroket, mc sate, gele mayo en ik mis die foam bakjes ook en de salade met kaas die mama at toen ik 4 jaar oud was haha

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik had laatst een broodje hamburger... zonder hamburger!

13. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ik mis de Mc Flurry crunch. Had vandaag ''veilig'' de M&M besteld, ipv Magnum Almond, want bij M&M kunnen ze bijna geen vulling vergeten, maar nee, ik vind nog steeds de crunch het allerlekkerst.
    Hoop er nog steeds op dat die ooit nog eens terug komt:D

14. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Hahaha zo naar heh dat je dit soort dingen vaak thuis pas ontdekt :D

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hier mist ook altijd de helft als je door de drive gaat... Zo frustrerend. We hebben meestal geen zin om terug te gaan of what so ever.
    Een keer hebben we maar gebeld, konden we een gratis big mac halen als we in de buurt waren. Dus, twee dagen erna er maar langs :)->) ... Wat denk je? Niemand die het geloofde. Uiteindelijk had ze een agenda gepakt en daar stond toch echt onze naam in. Zucht ;)

16. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Krijg bij mijn Macontbijtje in de Drive TRUE :D nooit de boter en jam bij mijn croissantjes. Vergeten ze. Is natuurlijk wel zwaar, zo vroeg opstaan.
    Heb één keer op mijn Big Tasty, Big Mac saus gekregen. Was hoogzwanger en echt WOEDEND.
    Ze hadden mijn lekkere Big Tasty verpest en dat kon ik ze niet vergeven.
    Ze zijn ook een keer de frietssaus hier vergeten, maar mocht mijn vriend alsnog komen ophalen met een lading nieuwe patatjes erbij.

Al hun foutjes zijn dus vergeven (op de bigtastysaus na dan).
    Dat ging er niet in.

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Gelukkig was dit na de mc drive dat we op de parkeerplaats even snel wilden eten.

Sindsdien controleren we altijd voordat we uit de drive wegrijden, want inderdaad: er mist vaak wat.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn mac frustratie:

Na lang wachten is eindelijk de Greek Mac er weer! ( ik ben verzot op dat broodje )
    Dus nu speciaal naar de mac gereden voor dát broodje.
    Water liep al in mn mond toen ik het bestelde.
    Klaar betaald rijden weg ( gingen door de drive )
    Staan verder op op een parkeerplaats.

Open het doosje sla bruin lauwe hamburger helemaal droog niet te vreten wat een teleurstelling!
    Ben terug gegaan en kreeg een nieuwe die wel warm was zonder bruine sla :D

19. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Welke mc ik ook kom die verrekte patat is zooooo zout... Beetje strooien graag niet hele pot erover... Stelletje.....

20. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Heb net 5 minuten geleden een Greek Mac op.
    Vriendlief had mijn zusje afgezet en reed als verrassing even langs de Mac voor me.
    Te lief!

Deel Deze Pagina