McDonalds frustraties!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Onze oude mac was echt heel fijn. Altijd alles ging goed, bestelling snel klaar, leuke medewerkers. Ooit een keer een dag overgenomen door belgen (in het kader van een uitwisseling o.i.d.), toen ging er vanalles mis :D Die mensen moesten in een ochtend uitvogelen hoe alles daar werkte en dat liep dus voor geen meter. Ze waren mijn patat vergeten. Hebben erover gebeld, maar verwacht nooit meer wat te horen. Twee weken later ontvingen we een excuusbrief met uitleg (vandaar dat we ook wisten van dat uitwisselingsprogramma) en een tegoedbon voor een menu.

Bij de mac waar ik nu woon is t echt om te huilen. Daar kennen ze de term fastfood niet. Laatste keer ruim 20 minuten moeten wachten op 2 macei. Of hoe die dingen dan ook heten.

2. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Hahaha, iemand zei hier iets over dat ze altijd servetjes vergeten bij de MC Drive.. Nouuuu die van ons niet hoor, ik krijg altijd een lading mee waar ik een wc rol op kan besparen, echt!

Wilt u ook fritessaus bij de patat? Nee. Was dat u bestelling? (Na ELK opgegeven dingetje) NEE. Ik wil ook nog graag een Mackroket en Kipnuggets. Was dat u bestelling? Ja.

-> Komt bij het volgende raam, betaald, haalt bestelling bij raam 2, eet lekker de patatjes enz. Kom je bij de kipnuggetjes. Zijn ze vergeten te VRAGEN of ik daar ook zoetzure saus bij wil... Normaal vragen ze dat ALTIJD. En dus vergat ik het te zeggen.... hormonen = AAAARRRHHH zwaar teleurgesteld. Vroeger at ik altijd zonder. Nu zijn ze zonder echt niet eetbaar meer =(

3. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik heb nu echt onwijs trek in Mc Donalds door dit topic :( haha

4. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Oooh zoetzure saus, lekker!!! Vandaag nuggets gehaald met man, vragen ze netjes bij het raam; wilt u er nog saus bij, zegt ie NEE!! Nouuu ik was boos hahahaha, hoe kon hij dat nou doen!!!! :$
    Uiteindelijk waren de nuggets zonder saus ook best goed te eten, maargoed, toen was het kwaad al geschied. :)
    Lang leve de hormonen ;)

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Pff ja de bestelling bij de Mac Drive, ik ben zo'n miep die alle frietsauzen van te voren bij elkaar op telt. 'Man wil er 2, zoontje 1, dochter 1 en ik 2 totaal 5' en dan als volgt door de drive;

'Mag ik u bestelling opnemen? Ja bigmac alleen de hamburger. Is u bestelling zo compleet? Nee, grote friet. Frietsaus erbij? Eh ja 2. Was u bestelling zo compleet? Nee één gewone hamburger en een kleine friet. Wilt u daar frietsaus bij? Eh 'snel tellen' ja 1. Was u bestelling zo compleet? NEE!!' Ik raak de tel kwijt en word elke keer onderbroken bij het doen van mijn bestelling. Zo irritant.

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    En je tellen is al niet zo goed :D :D

7. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    gelukkig komen wij er niet, alleen de fritesaus is al bagger en veel te weing, kids van ons kennen het ook niet en we zijn zelf ook absoluut geen fan van mac. donalds.

8. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    :D 2+1+1+2 is......................

9. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    doen ze met opzet hoor zodat je vanwege het zout ook nog drinken besteld :D

10. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan is het drinken bij ons in de mac zeker niet aan te slepen.

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier bestel ik mijn big tasty ZONDER tomaat.
    Beetje jammer dat ze het er gewoon afpulken, zie de zaadjes nog in het bakje liggen bij mijn man en mij.

Dus het vers maken gaat niet altijd op helaas

12. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Dat meen je niet!!!!
    Flexibel al dikke stro**...
    Volgende keer dus maar zelf een bekertje meenemen;)

13. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier check ik ook altijd de bestelling bij de MC Drive.
    En aan servetjes geen gebrek.
    Wel een keer gehad dat het niet druk was bij de Drive,
    dat je direct door kon rijden naar het 2de raam.
    Daar aangekomen wil mijn man betalen smijt er een die tas bijna door het raam naar buiten en doet het raampje weer dicht.
    Oke dan niet dacht mijn man en kon zo doorrijden.:D

Ook hier is de friet heel zout en bestel deze dan ook altijd zonder zout,zeker voor de kids.

Verder lijkt het wel of ze de kipnuggets veranderd hebben.
    Andere smaak en een dikkere korst erom.
    Was onze kleine meid der favoriet maar tegenwoordig laat ze ze ook links liggen.

14. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Mac is echt zooooo goor. Ik vind alles naar plastic met vet en zout smaken. Bleh.

15. Josie88

Josie88 Niet meer actief

:$ Da's aso, je zal maar flink allergisch zijn zeg...

Bestel ook altijd zonder, maar krijg wel het idee dat het dan ook echt vers wordt gemaakt.

Hier ook geen gebrek aan servetten door de Drive, kun je van een heel weeshuis de monden mee afvegen.

16. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Gewoon zeggen dat je allergisch bent!

17. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Ach dat is niet waar hoor,gewoon een kneus die nog een keer gezouten heeft terwijl het al gedaan is.
    Anders zou toch niemand nog friet bestellen als het altijd express zo zout zou zijn.

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hahaha! Ik zie het nu ook :D Wat een afgang.

19. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hier vandaag gewoon een kinderijsje in een sundae bekertje gekregen. zonder hoorn

20. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Same here, het waren echte klassiekers. :)
    En de saus liet er niet van die ranzige donkere vetvlekken in achter.

Deel Deze Pagina