Ik ben zelf meer van de Burger King, daar zit veel meer smaak aan. Alleen jammer dat die niet dichtbij zit, alleen in het winkelcentrum maar dan is het koud als je thuis bent. Voordeel van BK is ook dat ze om alle burgers een papiertje doen, scheelt je een mega zak in je afvalbak. En ze hebben daar chicken wings, onion rings en chilly cheese nuggets. Yummie!
Hier hetzelfde verhaal met dat ijsje. Maar dan in Maastricht. Ik wilde ook het softijsje in een bekertje omdat mijn oudste niet van die hoorntjes houd. Nee dat kon niet dan moest ik een sundae ijsje nemen. Daar kon dan wel de softijs in MAAR zegt hij doodleuk erbij: moest wel die saus er nog doorheen en moest dan gewoon sundae prijs betalen terwijl ik alleen het goedkope softijsje voor zoontje wilde Verder over dat zout: als je de frieten te zout vind mag je het gewoon ruilen maken ze geen probleem van. 1 gehad was net alsof ik alleen zot aan eten was! haha. Voor de rest had ik dit topic eigenlijk niet moeten lezen heb zin in mac nu
Ik ben van jongs af aan al dol op de Mc. Vond het een waar feestje als ik met mijn ouders mee mocht naar die grote, gele magische M. Met enige regelmaat ging ik er ook nog steeds heen met mijn vriend. Maar sinds mijn zwangerschap smaakt het me allemaal niet meer zo. Een paar weken geleden voor de Mc Flurry Magnum almond gegaan, en bah! Wat ontzettend vies. De Magnum almond is toch gemaakt met melkchocolade, en deze was met pure chocolade en smaakte er in de verste verte niet naar. Ook de Milkshake chocolade die een poosje geleden zijn comeback maakte vond ik ronduit vies. Had me er zo op verheugd, 'vroeger' was het echt mijn favoriet. Laatst hadden we vreselijk slappe friet, en dat was ook toevallig de keer met die vieze shakes. Heb toen maar eens een mail gestuurd, dat ik de Mc echt achteruit vind gaan. Kreeg warempel een brief terug, met een tegoedbon voor een heel menu naar keuze voor 2 personen. Dat is dan toch weer aardig .
oh vreemd hier kreeg ik er wel een bakje voor....toen ik zei dat het voor mijn jongste was (wagen stond stukje terug) kreeg ik er nog een extra speeltje bij ook (geen kindermenu!) Kijk das nog eens service Hier vind ik doen ze niet zo moeilijk...zijn franchise winkels he......verschilt echt enorm!!! HIer bijna altijd verse burgers, bij andere waar we ook wel eens gingen....nooit!! altijd vieze slappe burgers........heb gewoon geklaagd en toen kreeg ik dezelfde burger uit de magnetron volgens mij..hij was nog slapper!! maar wel warmer...heb hem terug gebracht en wilde mijn geld terug Kreeg ik niet........naja......daar zijn we dus niet meer geweest!
Ik ben ook groot fan van de Mac en dan vooral van de big Tasty!! Onze Mac is eigenlijk wel heel goed. Er gaat vrijwel nooit iets fout en als ik iets zonder bestel, wordt het ook vers gemaakt! Zit dan ook een sticker op het doosje 'speciaal voor u bereid' ofzoiets. Daarnaast een milkshake vanille, andere smaken lust ik echt niet en anders neem ik een macFlurry M&M's.... Heeeeeerlijk!!!!