Tankini: oudbollig of beter dan een blubber buik?

Discussie in 'De lounge' gestart door pientje1, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik voel me niet happy in een bikini met m,n dikke buik. Is een tankini een optie of is dat voor oudere vrouwen (ben 30). Wil er dan wel een met een wat lagere decollete.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb ook een tankini :) Vind dat mooier dan een badpak en mooier dan een blubbertje ;)

Heb je een 6pack...tja dan nam ik ook een bikini

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ik heb o.a. een tankini en die zou ik niet oudbollig willen noemen hahaha.
    Zit een diepe V split in en mn tetten hangen er bijna uit :p

4. Ik vind een tankini juist ideaal en leuk.. Maar goed, ik heb ook echt helemaal niets met mode. :) Als ik op het strand zou liggen, zou ik iemand in een tankini niet nakijken omdat ik het zo oubollig vind, in ieder geval.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Aandoen waar jij je fijn in voelt!

Ikzelf vind een tankini gewoon niets en loop dus (met mijn iets flubberbuik) liever in een bikini of badpak (laatste vooral in het zwembad met glijbaan etc). Tankini zit bij niet lekker op de een of andere manier haha.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vind een tankini juist erg leuk, en ook niet oudbollig. En soms is iets meer bedekt sexyer dan half naakt ;) Ligt maar net aan het model en de kleuren en hoe het je staat!

7. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ;) ik heb ook een tankini, bikini voel ik me echt nog niet prettig in met mijn buikje die nog over is na de bevalling ;)

8. S87

S87 Actief lid

15 aug 2013
    249
    0
    0
    creabea
    in het noorden

helemaal mee eens! :D

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind een tankini niet oubollig hoor, iig veel beter dan een badpak!

10. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ook ik heb vanwege m'n buik(je) een tankini gekocht, vind dit juist net wat leuker dan een badpak.
    Bikini zou ik weer graag willen dragen, maar niet met dit lichaam ;)

11. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Ik vind tankini ook leuk! 100x beter als badpak en helemaal niet oudbollig!

12. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik vind een tankini juist vaak opkruipen en dan zie je die buik nog ;)
    Daarnaast zie ik bij heel veel vrouwen dat zo'n tankini vaak erg los zit bij de borsten, waardoor die er half uithangen. Daarom kies ik liever voor een goede bikini, die goed aansluit en met een hoog broekje om dat buikje een beetje te verdoezelen. En dan inderdaad een badpak voor het normale zwemmen en de glijbanen.

13. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    ik heb deze gekocht van de hunkemoller.. tankini met boxerbroekje ipv een normaal broekje :p

voel me hier beter in als in een bikini.. ben te onzeker :)

doen waar je je goed bij voelt.. of iemand het nou oubollig vind of niet..

Persoonlijk vind ik het mooi en net ogen

14. Nati

Nati Niet meer actief

Ik zal er gezien de vorige reacties in deze ronde geen vrienden mee maken geloof ik, maar eerlijk: ik vind een tankini drie keer niks. Ik vind het nog vis nog vlees en ik vind een badpak of die flubberbuik in een bikini veel mooier.
    Neem het me niet kwalijk allemaal, maar ik vind een tankini uitstralen dat dames graag een bikini aan zouden willen, maar dat zelf niet (meer) durven en daarmee benadruk je het in mijn ogen juist meer.

15. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik vind een tankini juist wel mooi!
    Veel vrouwen hebben na hun bevalling(en) gewoon geen mooie buik meer.
    Ofwel de buik zit vol striemen, óf er zit een rul(letje).
    Dat zou betekenen dat je dan dus een badpak "moet"dragen.
    Ik neem aan dat er tenminste weinig vrouwen zijn die het geen probleem vinden om hun niet meer zo mooie buik volop te laten zien en met veel plezier in een bikini rondlopen.
    Een badpak vind ik vaak bij de borsten niet mooi zitten (trekt het hele boeltje plat).
    Dan is een tankini een goede oplossing.
    Bovendien kun je tijdens het zonnen toch nog met je buik in de zon.

Ik heb er wel één waarbij in het bovenstukje een soort bh zit, zodat het bij de borsten ook gewoon stevig zit en ze er niet uit lijken te rollen.;)

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Dit dus, In een bikini heb ik het idee steeds bezig te zijn met of mijn buik niet teveel opvalt, in een badpak voel ik me een moeke. Dus een tankini vind ik ideaal en vlotter dan een badpak

17. Aylen

Aylen Niet meer actief

Hier ben ik het wel een beetje mee eens... Ik heb zelf gewoon een bikini én een badpak. De eerste voor de dagen waarop ik me wel lekker voel en het badpak voor de onzekere dagen of wanneer ik ergens naartoe ga met een wildwaterbaan, hahaha!

Misschien begrijp ik de tankini gewoon niet. Wat is nou het voordeel van twee losse delen ten opzichte van een badpak, als je toch de hele romp wil bedekken? En waarom is het voor sommigen van jullie not done om een badpak aan te trekken en wel een tankini? Want echt lekker vlot vind ik een tankini nou ook weer niet.

18. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Je moet dragen waar jij je het prettigste in voelt!

Ik draag geen van allen. Met mijn maat 48 wil ik niet zo gedetailleerd gezien worden ;)

19. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Tegenwoordig heb je hele leuke badpakken hoor:). Ik vind een tankini wel iets voor oudere vrouwen al zijn er soms meiden waarbij het wel leuk staat.

20. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Draag lekker wat je fijn vind...ik ben niet dik maar ook niet superslank..daarbij
    ook wel een flubberbuik..en als ik zit kan je mn rolletjes tellen:)
    Maar ik draag een gewone bikini maar met ietsie hoger broekje...alsof je alleen superslank en strak zo'n ding mag dragen zeg....:(

Deel Deze Pagina