Rode wijn

Discussie in 'De lounge' gestart door Chrissie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ladies,

ikzelf heb meestal rode wijn van de aldi, de kaapse pracht en de merlot. Ik vind deze best aardig te drinken (en de prijs is ook wel goed te doen....) Maar ik ben dus echt geen kenner en vind het al gauw goed :)
    Nu hebben we binnenkort een feestje, waar ook een aantal wijndrinkers komen. Is deze wijn nou een beetje acceptabel of kan ik dan beter geen wijn neerzetten ;)?

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik had op een verjaardagsfeestje nog 2 flessen Elzaswijn liggen. Volgens mijn vader moest ik die bijhouden want het schijnt hele goeie te zijn. Toch maar geschonken, want ja, 2 flessen...

Week erna kwam ik bij aldi en blijkbaar verkopen ze die daar! ;) Hele goeie wijn!

Van rode wijn ken ik niets, maar ik vind dat aldi geen slechte wijn verkoopt...

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Een Merlot is meestal wel goed. Dat is meestal een zachte wijn.
    Ik heb altijd een soepele ronde wijn. Die zijn wel lekker.
    Staat ook vaak bij de kaartjes wat voor wijn het is.
    Ben zelf niet zo dol op fruitig, maar je zou van ieder een fles kunenn kopen haha...

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben ook ooit op kaartjes een rode wijn gekocht voor iemand. Toen we de fles gaven, was ze zo in de wolken want hij bleek echt goed. Een middeltje om dit te weten zou het gat onderaan de fles zijn. Hoe dieper het gat in de fles, des te beter zou de rode wijn zijn...

Geen idee of het effectief zo is, want zoals ik al schreef: wij kennen niets van rode wijn ;)

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik zal er eens op letten :)

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik hoor altijd hele goede berichten over die wijn van de aldi hoor. Het is goed geprijsde wijn, en niet van die hoofdpijn wijn.
    Je kunt het gewoon schenken!

Deel Deze Pagina