35 jaar en op dit moment zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ellybelly, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellybelly

ellybelly Lid

7 dec 2008
    37
    0
    0
    hoi
    ik probeer een nieuw gesprek hier.
    ik kom er niet tussen, de topics zijn zo groot, en ik was er bij een die ook mensen had die nog zwanger wilde worden.
    ik vind het leuk om hier samen een beetje te praten over hoe het gaat, en hoe ver je bent.
    ik zelf ben vandaag(pas) 7 weken.
    maar nog niemand om over te praten, alleen mijn man.
    ik heb al 2 kindjes, maar die weten het nog niet, want dan weet de hele straat het :D
    dus nog even wachten.
    nou zou het leuk vinden als er meer mensen hier komen.

groetjes.

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hoi!

Ik ben inmiddels vier maanden geleden bevallen dus niet helemaal je doelgroep. Maar van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Is meepraten met de maandmama's niet iets voor je? Ik weet niet wat precies je uitgerekende datum is maar daar is het altijd wel gezellig kletsen en je bent lekker op tijd met aansluiten hoor!

Kijk eens bij 'bevallingslijstforum' en dan bij de maand waarin je bent uitgerekend!

Veel geluk!

3. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    als je zin hebt om leuk te klessen,hier nog een bepper hoor :D

gefeliciteerd met je zwangerschap ;)

4. ellybelly

ellybelly Lid

7 dec 2008
    37
    0
    0
    hoi
    ik heb altijd wel zin om lekker te beppen.
    praten over wat je zoal meemaakt.
    en hoe de zwangerschap verloopt.
    mijn man praat ook lekker hoor, maar vind het hier ook leuk, en ervaringen opdoen.

ik was inderdaad ook op een ander topic, maar bij de augustus mama's zijn er zoveel, dat is niet bij te houden.
    als je een paar uur niet kijkt, dan ben je 5 pagina's verder.
    als je dan iets zegt, dan hoor je (bijna) nooit wat terug.
    en een ander topic daar zijn wel leeftijd genootjes, en iszeker ook gezellig.
    maar daar is de helft al bevallen of moet nog zwanger worden.
    ben het wel steeds aanhet proberenbijtehouden, maar kom er bijna niet tussen.

dus hoop dat het hier ook heel gezellig gaat worden.

groetjes

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben 32 en zwanger van de eerste, gezellig hoor ik ben altijd wel voor een kletspraatje in, en wat ellybelly ook al zegt, de april lijst (in haar geval augustus) is niet bij te houden en als je dan wat zegt krijg je inderdaad geen respons omdat het gewoon te groot is met teveel dames :)

dussuh....fire away!

6. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Hier nog 1 die in de andere topics niet mee komt!
    Ik zit bij de mei mams en idd zoals ellybelly zegt voor je het weet zijn ze pagina's verder. En als ik eens wat typ krijg ik geen reactie.
    Dus daar ben ik mee gestopt..
    Buikfoto topic wel erg leuk vind ik! Een aanrader!

@EllybellyGefeliciteerd met je zwangerschap!
    Kindje 3 wat gezellig zeg! Moeilijk om het stil te houden tegen je kids of niet?

@elleny: nog gefeliciteerd! VAst een heerlijk gevoel dat je de kleine vast kunt houden! Ik kan niet wachten..Maar moet toch echt nog even geduld hebben!

@iniminie: gezellig zo'n bepper haha!

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @mymracle: wat leuk dat je ook van je 1e in verwachting bent! Spannend allemaal he?

8. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben 33 en ook zwanger, voor de tweede keer. Helaas is ons eerste kindje Sven* met 27 weken dood geboren.

Nu gaat alles goed gelukkig. We krijgen in april een meisje!

Ik klets wel met jullie mee hoor, die andere topics volg ik al niet eens meer, veel te groot!

Miek

9. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben 32 jaar (bijna 33) en zou het ook leuk vinden om met een wat kleiner groepje te kletsen over de zwangerschap! Ben nu bijna 16 weken zwanger na een vroege miskraam van 6 weken (in juni).

Voor diegenen die al wat langer zwanger zijn; hebben jullie al een pretecho laten maken? wij gaan begin januari! :) heb er nu al zin in...vind het zo raar om de baby nog niet te voelen..hebben jullie dat ook? Hebben wel een angelsound en soms het hartje luisteren is wel erg fijn..ook voor mijn onzekerheid! ;)

Groetjes Claudia

10. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @claudia: Ohh wat fijn voor je dat het nu goed gaat!
    Ik was in het begin ook erg onzeker, aangezien ik allemaal verhalen las over dat sommige het al met 14 weken voelden en anderen met 15.
    Ik moet zeggen dat ik het pas echt ben gaan voelen met ong 19 weken.Daarvoor voelde ik soms heeeeel vaag eens iets (1 x in de 3 dagen ofzo)..Maar ik dacht soms ook dat dat een zenuw was.. Haha..Maa ik had ook een angelsound. En die gebruikte ik 1 x in de week. En dat gaf me weer een vertrouwd gevoel.

Ik ben woensdag voor de 20 weken echo geweest.
    Gewoon in het ziekehuis dus geen pretecho.
    Wij willen niet weten wat het word, al ben ik al wel heeeel erg nieuwsgierig hoor!~! haha..

Volgens mij ben ik 1 van de jongeren onder ons.
    Ik ben 22 word in febr 23

@elasmiekje: goh wat fijn voor je dat je zwanger bent! Wat zal dat een vreselijke moeilijke tijd voor jullie zijn geweest!
    Dus een meisje! Leuk leuk! Zoveeel mooie meisjeskleertjes te krijgen
    Ik heb al vanalles wat, roze jurkjes en tuniekjes maar evenzo goed ook jongenskleren.

11. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    dat is nu precies het topic wat veel te groot is en waar ellybelly niet tussenkomt (ik zelf trouwens ook niet), snap dus precies wat ze bedoelt!

wie weet word het in dit topic ook wel gezellig, maar zou misschien beter tussen de clubs geplaatst kunnen worden ?

12. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    @Claudia, Ik denk niet dat wij een pret-echo laten maken. Vanwege mijn voorgeschiedenis krijg ik elke 2 weken een echo en een bezoek aan de gyn. Heb al een hele berg echo fototootjes.

Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot je het voelt bewegen, het ligt ook aan de positie van je placenta wanneer en of je het vaak gaat voelen. Ik kan je zeggen, het is echt super om te ervaren!

@horselover, Tis zeker een moeilijke tijd geweest, en nog steeds. Gelukkig is ons meisje nu al groter dan dat Sven* was bij de geboorte met 27 weken, ze groeit dus goed gelukkig. Met medicijnen moet het goed komen dit keer! Wij hope en proberen vertrouwen te hebben.

Enneh die meisjes kleren zijn zeker helemaal super leuk! heb al bergen liggen hahahahaha

13. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @elasmiekje: hahahah ja erg verslavend.. Ik moet toch ook echt nog maar wat jongenskleren erbij.
    Maar dat roze is zooooo geweldig!
    Fijn dat de kleine meid zo goed groeit! Ja probeer er zeker vertrouwen in te hebben! Ook zal zal dat moeilijk zijn! Maar ga proberen van je zwangerschap te genieten..

14. ellybelly

ellybelly Lid

7 dec 2008
    37
    0
    0
    hoi

was ik weer even.
    aller eerst welkom allemaal en natuurlijk van harte gefeliciteerd.
    het wordt al echt een gezellige boel hier.
    ik ben toch niet de enigste die er zo over dacht.
    ik wist ook niet waar ik dit gesprek moest beginnen.
    dus daarom maar hier.
    natuurlijk moet het bij een soort van clubs, maar waar begin je die.
    en hier gaat het net zo goed.

ik ben inderdaad zwanger van de 3 en vind het moeilijk om nog niks te zeggen.
    ik voel me goed, alleen wat over gevoelige borsten.
    en ik voel me een beetje pamela aan het worden. hahaa.
    mijn man vind dat helemaal niet erg.

nou ik ga even aan de koffie, ik zal later weer even bij lezen.

dus brand maar los hoe voelen jullie je.

groetjes.

15. mymiracle

poeh ja heel spannend, ik tel de weken nu al af, ben zooo nieuwsgierig naar mijn prinsesje :D

16. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @ellybelly: hoef je in ieder geval geen silliconen!Je krijgt ze zo cadeau! Hier nog zo 1.. De eerste 3 maanden waren ze zoooo opgezwollen en leek net of had ik silliconen zo mooi stonden ze whaha.
    Nou zijn ze nog wel zwaar alleen niet meer zo gezwollen..

Verder voel ik me goed! De hele zwangerschap al! Ook geen last gehad van overgeven.
    2 weken geleden 2 dagen maar dat was een buikgriepje.
    En toen had ik echt medelijden met de mams die niets anders doen dan overgeven!

17. mymiracle

hoe we ons voelen, brand los dames :)

ik voel me nog redelijk goed, wel snel moe, heb giga voorgevel en die is ook heel zwaar :confused:
    ik heb een bescheiden buikje voor 23 weken maar daardoor ben ik nog wel lekker mobiel :)

18. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @mymiracle: jaa dat kan ik mij voorstellen.
    Ik kan ook niet wachten !
    En vriendlief wou niet weten wat het werd , dus wou ik dat dan ook maar niet.
    Maar ik word nou toch met de dag nieuwsgieriger haha.
    Bij de echo heb ik hem nog gevraagd ''echt niet?'' neee zegt ie.
    Nou ja dan moet ik toch nog maar geduld hebben.
    Maar ik kan niet wachten..

En dames hoe is het met jullie buikje?Begint ie al wat te groeien?

19. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    ha dames

Mijn buikje begint al lekker te groeien, kijk maar eens in mijn album. Ik krijg van een vriend (amateur fotograaf) elke 4 weken een foto, zaterdag na kerst gaan we weer een shoot doen! dus dan zien jullie weer een grotere buik. Ik ben inmiddels al zo'n 12 kilo aangekomen en jullie?

Verder voel ik me nu redelijk goed, hoewel de vermoeidheid wel weer terug aan het komen is. de eerste 14 weken ben ik behoorlijk misselijk en moe geweest, gelukkig is dat misselijke nu over.

Mijn borsten, lolo ferari is er niks bij! hahaha nee die zijn echt groot geworden, gelukkig gaat dat ook weer weg hahahaha (jammer voor mijn man)

Nu lekker op de bank, kerstboompje aan en ff hangen, heb net de lakentjes staan strijken, ik ga er met leuke stofjes zelf een rand aan maken. Het resultaat zet ik tegen die tijd wel in mijn album.

Deel Deze Pagina