ik ga zo een poging doen mijn man om te praten om langs de mac te gaan voor een cappumilkshake. Onder het mom van ´een filmpje huren´ en toevallig ook maar langs de Mac gaan, en ben tenslotte zwanger dus heb gewoon recht op zulke dingen.
had meer verwacht van de mcflurry. is in principe gewoon ijs met chocoladesaus en wat stukjes chocola. had m spectaculairder verwacht. maar nog steeds, het was ijs met chocolade saus en stukjes chocola, dus dat was niet heel verkeerd. maar oreo´s blijven favoriet!
ik vond die chicken sensation echt een tegenvaller....Die ui overheerste echt. En het broodje ziet er interessant uit maar smaakt net als alle andere broodjes naar niks. Alleen de saus was okee.
Wij hebben net geprobeerd een macflurry te halen maar het was onwijs druk.... Er stonden meer dan 10 autos in de drive , en de wachtrijen binnen waren ook te gek voor woorden. Met een moe kindje in de auto was dit dus geen goed plan Volgende keer beter
Mcflurrrrryyy, hmmmmm. Vooral de rolo! Zo jammer dat die eruit is. M&m's komen op een goede 2e plaats! Ben benieuwd naar de magnum! Die capp milkshake, bleh, vind sowieso koffie niets.
Jajaja, ik las vanochtend vroeg dit topic en ik moest toevallig toch in de buurt van een Mac zijn, dus gelijk ff de capp. Milkshake geprobeerd. Hij was lllleeeeekkkkkuuurrrrrrr!! Zeker voor herhaling vatbaar, dus ik ben vanmiddag nog een keer langsgeweest . Dezelfde mevrouw als 's ochtends hielp mij, en keek behoorlijk verbaasd . Jammer genoeg moet ik er wel een stukkie voor rijden, dus morgen geen milkshake voor mij Maar overmorgen stuur ik vriendlief op pad op de Mcflurry te proberen (geen idee waarom ik dat vandaag ben vergeten).