Dilemma :( :(

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Dansprinsesje, 29 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Hey dames,
    Hopelijk hebben jullie even tijd om mijn probleem te lezen.
    Ik heb nog 1 embryotje in de vriezer. Normaal ging dat vorige week teruggeplaats worden in een kunstmatige cyclus (voor de eerste keer , daar voor altijd natuurlijk met utrogestan) maar deze heb ik helaas door koorts moeten onderbreken.
    Ik ben nog aan het wachten op mijn menstruatie en sinds vandaag heb ik eisprong tekens dus ik zal normaal over 2 weken mijn menstruatie krijgen. Maar het probleem is dat ik dan juist op vakantie ben in Frankrijk. Als ik dus terug een kunstmatige cyclus wil moet ik nog een maand overslaan , maar dan heb ik wrs in september een probleem want dan gaan mijn partner en ik samen op reis. Om een lang verhaal kort te maken, dan zou volgende terugplaatsing pas eind oktober zijn. Pfff *zucht*
    Ik heb een paar opties:
    - gewoon de natuur zijn gang laten gaan en pas terugplaatsing in oktober
    - aan de pil gaan om mijn cyclus wat te laten uitkomen (moet ik wel vragen een fertiliteit of dat mag)
    - of toch nog eens een natuurlijke cyclus overwegen met utrogestan

Wat zouden jullie doen?

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Hmmm, lastig. Maar stel, je wordt zwanger van deze cryo en je voelt je gigamisselijk de eerste weken (net als ik ;)) valt je vakantie in september dan niet finaal in het water?

Wellicht ook het overwegen waard. Heel veel succes, ik hoop dat je zwanger wordt van deze cryo!

3. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Lastige keus hoor. Ik weet ook niet zo goed wat ik zou doen. Waarschijnlijk zou ik vragen of ik aan de pil kan, zodat ze het een beetje kunnen sturen. Je krijgt toch al bakken hormonen binnen in een kunstmatige cyclus, die pil kan er dan ook nog wel bij...

Sterkte met het maken van een keus. Maar geniet vooral ook van je vakantie! ;)

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik zou voor de natuurlijke cyclus gaan met alvast in mijn hoofd (gewoon een stukje realisme, hoe rot ook) dat ik in oktober begin aan een nieuwe ICSI ronde. Dan zou het een cadeautje zijn als dit cryotje blijft plakken, zo niet dan eerst lekker op vakantie en dan 'nieuwe ronde, nieuwe kansen' in oktober.

5. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ja dat laatste. Want dat het tot nu niet lukte in de natuurlijke cyclus wilt toch niet zeggen dat het zéker niet lukt en de kunstmatige cyclus geeft ook geen garanties toch?

Deel Deze Pagina