Ik heb het opgenomen , nog niet gekeken. Dus ik kan het je nog niet vertellen. Zodra ik gekeken heb laat ik het wel weten wat er gebeurt is.
Jodi gaat in het grote huis wonen en Kate voelt zich alleen en stort zich op de geboorten van de lammetjes en probeert een sterfte rate van 8 % te halen ipv 15 % wat normaal is. Daarom gaat ze steeds kijken en op een gegeven moment valt ze buiten in slaap en raakt onderkoeld. Jodi vind haar en brengen haar naar binnen en warmen haar weer op en nu gaat Jodi toch weer bij Kate wonen. Harry zet een aankondiging in de krant van de verloving van Alex en Fiona denkt dat Alex dat gedaan heeft. Stevie komt er via internet achter dat Fiona al eerder verloofd is geweest 3 weken voordat ze Alex ontmoet en tegen Alex had ze gezegd dat ze in Parijs zat. Nu hebben ze dus allebei gelogen tegen elkaar en wordt het ruzie, maar ze leggen het uiteindelijk weer bij. Maar iedereen blijft een beetje stoken door te zeggen dat Fiona op het Killarney uit is en niet om Alex geeft, zei beweert dat het niet zo is omdat ze zelf genoeg geld hebben.
Hey salomina, zag dat molly je al hebt bij gepraat.... Was zondag de hele dag met m'n dochters kamer bezig jessica
Er ligt nu ook een "echte " film in de winkel he. Heet ook mcleods daughters. Alleen andere spelers. Naar aanleiding van deze film hebben ze de serie gemaakt. Dus het gaat over het echte begin van de serie. Hij is niet duur. Iets van 10 euro, maar ik de personages zijn nu al zo eigen, dus als ik een andere clair of tess zie vind ik dat toch minder denk ik.
Heb gister echt zitten janken echt #$&*&^*() voor Tess (en Stevie!) Hoop zooooo dat het huwelijk niet door gaat tussen Alex en Fiona Stevie en Alex horen gewoon bij elkaar jessica
Stevie had een jongen mee naar huisgenomen, en de volgende ochtend kwam hij met ontbloot bovenlijf de keuken binnen, terwijl Kate, Tess en Jodi aan het eten waren Bleek later dat hij sproeier was (hij werkt voor de harry) Rob's vader is overleden (en al begraven), maar werd door een vriend geadviseerd niet te gaan, omdat het te gevaarlijk was. Kate en Jodi willen ook wel een leuke kerel tegen komen dus gaan ze ook naar het cafe. Stevie en ''vriendje'' (iedere keer als hij Stevie tegenkomt pakt hij haar vast of knijpt in dr billen, maar dat vind ze niet zo geweldig aan dr gezicht te zien) Alex en Fiona gaan poolen, Fiona blijkt ook wel aardig te kunnen spelen, en dat vind Stevie maar niks. later komt Rob ook het cafe binnen en besteld bier, Jodi gaat naar hem toe waarom hij zo snel terug is. Hij kijkt naar de pooltafel en denkt z'n vader te zien, en gaat direct weg, jodi gaat achter hem aan. Stevie maakt de jongen duidelijk dat het maar voor een nacht was, en dat ze verder niets wil... Als ze buitenkomt met (de dierenarts weet ff niet hoe hij heet) staat de jongen bij z'n auto en zegt spottend tegen stevie: jij hebt jkennelijk niet genoeg aan een kerel, jij hebt iedere avond zeker een ander! Waarop stevie boos word maar word tegengehouden, direkt komt Kate naar buiten met haar vest, en zegt ik heb hem gevonden we kunnen weg. Harry wil het land bemesten en ook de grens tussen drovers, Tess ziet dit niet zitten, want zij is immers biologisch! Rob rijd een kangeroe aan en zit er een tijdje bij geknield voor zich uit te staren, Jodi ziet hem en vraagt hem over zijn vader,hij laat een stukje zien uit de krant van overlijdensberichten, maar Jodi zegt, je vader heeft een andere naam,Rob zegt zijn eigen naam, hij blijk een beschermd getuigen te zijn getuigen te zijn, en zegt tegen jodi dat ze alle moet vergeten, want het is gevaarlijk voor iedereen die ieds weet. Die jongen gaat ondertussen het vliegtuig in om te sproeien, en tess,Kate en Stevie (en Alex) staan op drovers als hij boven het veld vliegt en sproeit..... het leed is dus geschiet, en ze zijn niet biologisch meer. Stevie is erg verdrietig en probeerd de koeien naar een andere plek te brengen, maar Tess zegt dat het te laat is, en ze barst in tranen uit en zegt dat het haar schuld is, want als ze die jongen niet had ontmoet... Ze zegt tegen Tess dat het komt omdat ze Alex wild evergeten maar niet kan. Heel verslag geworden jessica
haha kijk uit hoor je kijkt ze in een ruk uit uuhhh hihi dat geldt voor boeken maar ook voor dit! ik ga ze ook halen! super serie dat! en heb toch per ongeluk op die site gekeken
Heey maar wordt ook weer janken als oa Claire doodgaat.... Hoe duur zijn ze, en zijn ze los of samen te koop? jessica
ze waren 19,99 euros per serie ... veel voordeeliger als bij bol.com bijv. Ik ga ze morgen halen, ik laat het gelijk weten hoeveel cd's enz .. ik zag ze heel vluchtig toen ik op zoek was naar iets, en toen vondt Moira het niet meer leuk, dus ik moest gaan.
Nou ik heb ze gehaald. Serie 1 & 2 waren 19.99 per serie. 4 dvd's. Ze wisten niet of ze de andere series ook binnenkort zouden krijgen, dus maar even afwachten. Ben er wel heel bij mee xx Sal