MCleods Daughters

Discussie in 'De lounge' gestart door Salomina, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    heb vandaag ook geheel seizoen 3 gekocht. Zijn wel 2 delen ... de blokker had de eerste deel, de 2e niet. Free Record shop had de 2e deel, en de 1e niet .. hahaha.

Wat was vandaag toch mooi! Sandra kan de hort op!

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Wie o wie heeft het gister gezien?
    Kon gister niet kijken :(

jessica

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Heeft niemand het gister gezien? :cry:

jessica

4. MollyM

MollyM Bekend lid

eh ja, maar even denken waar het over ging.... Tess moet een koper vinden voor de lammeren want anders hebben ze geen geld om schulden af te betalen en gaan ze failiet. Het is heel moeilijk om een koper te vinden en uiteindelijk vinden ze er een en dan gaat Sandra onder hun bod zitten omdat ze denkt zo in een goed blaadje te komen bij Harry. Dus Tess haar deal gaat niet door en iedereen is in paniek. Ondertussen heeft Stevie met het beetje geld dat ze hadden (en waar ze rekeningen mee moest gaan betalen) gepokerd in de hoop geld te winnen, maar dus alles verloren. Als blijkt dat de man aan wie ze verloren heeft ook een koper voor lammeren blijkt te zijn (maar eigenlijk bij Harry gaat kopen) gaan ze hem om de tuin leiden dat hij hun lammeren koopt (omdat "Harry" (eigenlijk Sandra) hen dwars gezeten had) het gaat bijna lukken en dan ziet de man Stevie en herkent haar en heeft door dat ze hem erin aan het luizen zijn. Bijna lijkt het niet te lukken totdat Stevie de man kan chanteren omdat hij getrouwd is en er met een grietje van door ging in het cafe. Hij geeft ze 5 minuten voor tijd toch een contract en ze zijn weer even gered. (Misschien heb ik nog wat gemist maar dit is het belangrijkste). Oh en Fiona verklikt Sandra bij Harry (want Harry wist niet dat Sandra dat gedaan had en Harry wordt woedend en stuurt Sandra weg).

5. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Bedankt ;)

Ook niet leuk van Sandra (en van Fiona trouwens ook niet)

jessica

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    ha Jessica, sorry dat ik zolaat reageer. Ben een paar dagen niet achter de PC geweest, druk met de kleine enzo.
    Zal volgende keer wat vlotter zijn :)
    Ben blij dat je toch nog op de hoogte bent gebracht.

xx Sal

7. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Hey Salomina ;)
    Maakt niet uit, als ik de info krijg vind ik het best :)

xxjessica ;)

8. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Helppp weer niet kunnen kijken :oops:
    Wie o wie?

jessica

9. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Uh hier nog iemand... :oops:

10. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Helemaal niemand?

jessica

11. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    haha , ik kwam ook al update halen, maar blijkbaar heeft niemand het gezien deze week.

12. MollyM

MollyM Bekend lid

Nog niet gezien, wel opgenomen. Misschien kan ik het morgen vertellen

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Is goed ;) we wachten :)

jessica

14. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    ik heb alleen de 2e helft kunnen kijken. Was ziek op bed, en toen dacht ik ... o neee .... wat baalde ik ontzettend :(

15. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Maak niet uit meid, we wachten op Molly, die kijkt morgen ;)

jessica

16. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ok w8 ik ga ff hard nadenken heb geheugen als een zeef ;)

17. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    tess krijgt een ernstige kramp in haar buik en is bang om de baby te verliezen! en blijft liggen waar ze ligt en komt niet meer van haar bed af!

Ze biedt jodi de helft van de boerderij aan In aandelen, maar jodi durft het niet aan te nemen omdat ze bang is dat tess het doet omdat het waarschijnlijk bij de zwangerschapskwaaltjes hoort!
    Dus ze tekent niet!

Omdat tess dus ziek thuis is laat ze jodi haar taken overnemen voor een vergadering zodat ze op de agenda komen voor een nieuw concept "gungellan fresh"
    maar dit loopt uit op een fiasco omdat ze jodi niet serieus nemen ook al zegt ze erbij dat ze een mcloud is! Ze heeft maar 1 bedrijf nodig die haar steunt!
    ALs stevie vraag hoe de vergadering is verlopen besluit jodi er om te liegen, en zelf alles weer in orde te maken.

later in de stad als jodi en kate folder gaan maken voor hun agendapunt komen ze de stier tegen van phill ( die dus ook bij de vergadering is) ze besluiten het beest te vangen want die doet dus mee aan een wedstrijd! ze vangen hem, maar het de stier is heel erg vies. jodi besluit om het beest te wassen samen met phill in de hoop dat hij dan hun concept gaat steunen tijdens de vergadering!
    Als ze klaar zijn en de stier alleen nog maar afgespoeld moet worden draait phill per ongeluk de verkeerde knop om hij draait de wax knop om i.p.v de waterknop. Het is zijn schuld dat zijn stier niet meemag doen maar geeft jodi de schuld! jodi geeft nu toe aan tess dat ze gelogen heeft dat ze op de agenda staan!

tess zit nog steeds binnen omdat ze bang is dat ze de baby kwijt raakt! maar dave heeft een list verzonnen en neemt een babykangeroe mee naar drovers zoadt tess afleiding heeft, maar trapt er niet in maar zorgt wel voor de kangeroe!
    als de kangeroe ontsnapt moet ze wel naar buiten, en geeft toe dat ze misschien is doorgeslagen, en wilt actie ondernemen en gaan naar de vergadering!

Jodi voelt zich geen echte mcloud als ze er eenmaal zijn maar laat zich niet weerhouden om nog een laatste poging te doen, en springt als een echte jodi actie tussen de mannen in en begint haar preek!

Iedereen geeft er commentaar op maar die phill zwijkt voor jodi's doorzettingsvermogen! en steunt "gungellan fresh" en zo zijn ze weer op het nippertje geredt!

ondertussen komt die leo terug naar harry om zijn ban op te heven hij kan geen baan krijgen bij geen enkele boer omdat hij dus oestcide heeft gestrooid over drovers!. Maar Harry weigert. Leo gata nu naar Stevie toe om te vragen of hij het goed kan maken! maar zij zegt dat hij mag oprotten!
    :)

wanneer harry terug komt ziet hij dat zijn winnende stier ( die doen dus ook mee aan een ovf ander wedstijd) vergiftigd is en denkt gelijk aan leo!
    Las hij later ook nog eens kogels in een brief zitten die aan hem geadreseerd zijn wete hij zeker dat het die knul is! alleen een probleem hij zat vast toen die kogels gepost waren
    ( vanwege verdenking van de stier die vergiftigd is)

. Alex vraagt hem of hij er zo zeker van is dat leo het gedaan heeft aangezien hij sandra zo adequaat het huis uit heeft gezet, en dit zet harry tot denken! wie stuurt dit en waarom

============================================

zo das ff een lange uo! soorry ik kan geen korte samenvatting opschrijven hihi bij mij is alles altijd zoveel en zo lang!
    maar hoop dat jullie het een beetje begrijpen! ;)

18. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Je bent geweldig! Thank you!

19. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    owjja vergeet iets belangrijks! tess tekent uiteindelijk wel ! dus nu is zij ook eigenaar van drovers run!

20. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik denk dat je bedoelde dat Jodi tekent ;)

Deel Deze Pagina