Mcleod's Daughters

Discussie in 'De lounge' gestart door MollyM, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Spannend he, wie heeft het gezien zaterdag. Ben benieuwd of het een natuurlijke dood was of niet, (zal niet zeggen wie voor het geval je nog niet gekeken hebt).
     
  2. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ja echt een leuke serie, mijn vriend en ik zijn al verslaafd vanaf het begin! Was jij ook in shok toen Claire overleed? :confused:
    Haha ik dacht nog: dat kan helemaal niet, ze is een hoofdpersoon! :)
     
  3. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Hier was al een toppic over maar die is gesloten zag ik.

    Ik vind het helemaal geweldig me vriend ook!
    Die harry ben benieuwd wie er nu een beetje boze terug gaat brengen in de serie!

    Toen claire dood ging dacht ik ook oh hoe moet dat nou verder we kunnen haar helemaal niet missen!
    Gelukkig kwam alles weer goed op zijn pootje terecht.
     
  4. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    @ molly
    het is toch allang bekend hoe die dood is gegaan? Dat is op het einde vertelt.

    En inderdaad toen met claire jemig ik heb echt 3 weken nachtmerries gehad en elke dag zag ik dat beeld wel.

    Pff dat had ik toen helemaal niet verwacht ook dat beeld was niet normaal meer!
    En nu gewoon weer met harry gelijk in het begin van de serie ''bang'' dood brrr
     
  5. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Het is nu toch al gezegd dat Harry dood is, dus durf ik nu ook wel: er is wel gezegd dat hij al dood was en dat het ongeluk dus niet de oorzaak was, maar er is volgens mij niet gezegd wát de oorzaak was...
     
  6. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    jawel als wij het over de aflevering hebben van afgelopen zaterdag.
    Durf het bijna niet te zeggen dus ik wacht even af wat andere ervan zeggen of die het ook weten.

    Jodi zat met die agent aan tafel voor aangifte te doen en toen was en door hun onderzoek gedaan wat de oorzaak was.
     
  7. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ja zeg Stef! Nou ben ik natuurlijk nieuwsgierig, want dan heb ik het gewoon gemist (of niet onthouden, haha)
    Van mij mag je het vertellen hoor :D
     
  8. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Oke dan, het was een hartaanval, maar ja zou dat zo zijn :( want hij kreeg natuurlijk dead threats dus misschien heeft om een andere reden een hartaanval gehad. Moet zeggen Alex was er erg kapot van en die had alleen maar ruzie met Harry dus dat had ik niet verwacht.
     
  9. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Haha het is echt gezegt ik heb het hier op dvd opgenomen en nu net na gekeken.

    Hij is gewoon door gegaan door een hart aanval.
    Heb net dat stukje op youtube gevonden van claire brrr
     
  10. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Ik heb nu de eerste serie gekocht want die had ik niet helemaal gezien, dat is wel heel leuk en daar leeft Claire nog in, echt jammer dat ze in de tweede serie er al uit gaat (toch?) Tess is trouwens echt een stads muts in het begin lachen! :)
     
  11. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Nee idd had ik ook niet verwacht dat Alex zo overstuur zou zijn. Hij krijgt vast een schuldcomplex of dat Sandra hem gaat beschuldigen omdat ze ruzie hadden (gehad)...
     
  12. Jennefer1985

    Jennefer1985 Actief lid

    ik heb dit eigenlijk ook altijd gevolgd tot ik een paar gemist heb :( erg jammer maar wie weet koop ik de dvd's nog eens :)
     
  13. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    ja natuurlijk heb ik zaterdag weer gekeken ;)
    Indd vorige topic is gesloten :(
    Harry is indd overleden door een hartaanval, hij zal zich denk ik te druk hebben gemaakt over die kogels, hij maakte zich overal druk om dus...

    Nou toen Claire dood ging, gehuild niet mooi meer :cry:

    Vind fiona ook een rare hoor, ze is niet eerlijk tegen Alex, niet gezegt dat ze naar het ziekenhuis was geweest (en geen kinderen kan krijgen) en zeggen tegen stevie dat Alex al lag te slapen :(

    Hoop dat Alex en Stevie bij elkaar komen!

    jessica
     
  14. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Ja Fiona is wel gek op Alex en is bang dat ze hem kwijt raakt!
    Vandaar dat ze zo snel mogelijk wil trouwen.
    Ze weet jammer genoeg weet ze zelf ook dat Alex en Stevie bij elkaar horen!
    En Alex komt er wel weer overheen hij moet nu alles alleen doen he! Hij heeft zelf geen hulp meer.
     
  15. MollyM

    MollyM Bekend lid

    vind jodi wel super trouwens doet echt goed haar best (vergeleken met de eerste serie waarbij ze niets uitvoerde!) Leuk ook van die deal dat dat toch doorging. Hebben ze wel verdiend.
     
  16. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ja vond het leuk, eindelijk ieds positiefs ;) (behalve dat ongeluk dan)
     
  17. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ah MollyM een hartaanval dus... En Jodi wordt idd steeds leuker en volwassener!
    Jessica 24 Fiona is idd een rare, ze liegt wel erg veel. Ben benieuwd of ze gaan trouwen of dat er wat tussenkomt (stevie? :) )

     
  18. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ik hoop het Niempie ;)
     
  19. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik zie het al helemaal gebeuren dat op de dag dat Alex en Fiona gaan trouwen, Stevie eindelijk haar ware gevoelens voor Alex kenbaar maakt en dat Alex het huwelijk afblaast....
     
  20. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Of dat Alex, Stevie in d'r jurk ziet (ze is bruidsmeisje) en perpex staat ;)
     

Deel Deze Pagina