Deze cryo cyclus was het de bedoeling dat ik dus voor de eisprong met pregnyl 5000 zou spuiten en dan op dag 3,6,9 en 12 met pregnyl 1500. Nu is dat dus niet verkrijgbaar. Voor de pregnyl 5000 heb ik ovitrelle gekregen. Alleen volgens de zkh apotheek was er geen alternatief voor pregnyl 1500. Als ik op internet zoek kom ik uit op Brevactid! Wie heeft daar ervaring mee? Ga morgen weer naar t zkh voor echo en overleg hierover, ik hoop dat de arts een recept wil schrijven en dan ga ik wel naar mijn eigen apotheek ofzo....
Ik heb nu deze ronde i.p.v. Pregnyl 5000 Brevactid 5000 voorgeschreven gekregen. Volgens mijn arts was het precies dezelfde werkzame stof, het zou de Duitse Pregnyl zijn. Ik moest er wel een klein bedrag aan bijbetalen (4,90 euro maar dat valt wel mee).
Mijn gyn schreef ook pregnyl 5000 voor, maar ik kreeg van de apotheek Brevactid 5000, omdat Pregnyl niet te krijgen was. Dit komt inderdaad uit Duitsland en werkt hetzelfde.
Als ze niet willen kan je vragen om utrogestan, verlengt ook je LF, zijn tabletten. vaak 3 keer 200 mg per dag
@Stefanie: Ja ik zou juist deze 5e terugplaatsing een keer proberen met wat anders... Dus wel balen als ik weer terug moet naar de tabletten... @de rest: Okee dus jullie kregen het in de 5000 versie..Ik kreeg daar dus Ovitrelle voor, kost 38 euro!