mdf boom en muursticker ervaringen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door muppet83, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Maar kopen jullie dan hele rollen behang?

2. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Tip: kijk bij de bouwmarkt voor de gratis behangstaaltjes ;)

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    #23 Hanneke, 5 sep 2012
    Laatst bewerkt: 5 sep 2012
    Nooit meer aan dit topic gedacht tot ik gister een pb kreeg met 'boomvraag' :p dus dacht zal hier nog eens spieken :).

Wij hebben een potje kant en klaar behangrandenlijm gekocht van perfax en daarmee bleef het prima zitten en het blijft ook nog altijd zitten. Geen idee meer wat het kostte eigenlijk ofzo, maar weet wel dat het erg fijn werkte en het potje nu dus nog steeds hebben en ik er later nog een vogehuisje mee gemaakt heb etc, het is daarna dus ook nog gewoon te gebruiken met knutselen.

Bekijk bijlage 272154

Inderdaad, wat wondertjenr2 al zei, veel gebruiken die gratis behangstaaltjes die je in verschillende winkels mee kan/mag nemen, wij hebben dat ook gedaan. Maar er zijn ook mensen die via sites bijv 1 meter van dit behang, 1 meter van dat behang en 1 meter van weer een ander behang kopen en dat ervoor gebruiken.

4. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ow heb daar helemaal niet over nagedacht dat die staaltjes mss wel helemaal niet plakken met gewone lijm:)
    Blijven ze alleen maar plakken op de boom zelf met behanglijm?

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Geen idee of het met gewone lijm kan, maarja ik dacht behang dat blijft vast niet plakken met gewone lijm dus heb ik zo een potje behanglijm gehaald :). Maar misschien anders gewoon een blaadje proberen? Blijft het zitten is het prima, blijft het niet goed zitten haal je het eraf en kan je het alsnog met behanglijm doen.

Deel Deze Pagina