Pas geleden wilde ik de tip geven dat een bepaald merk trouwringen 2 halen 1 betalen had, en ik kon toch maar niet op de naam komen Zie ik hier op het forum een advertentie van dit merk staan: Aller Spaninga, dus voor degenen die nog trouwringen van een goed merk zoeken voordelig, vraag bij je juwelier om dit merk (Wij hebben ze zelf toen ook met een aktie gekocht)
De advertentie staat hier nu inderdaad. Wij gaan voor vriendschapsringen ipv echte trouwringen. Aangezien vriendlief toch geen ring om mag op het werk..
Dat kan natuurlijk ook Het ging toen over budgetbruiloften en ik had al een heleboel tips gegeven, en dus ook dat er een aktie liep over 2e trouwring gratis, alleen kon ik niet op het merk komen Dus bij deze
Ik heb ook nog een tip, ga meerdere juweliers langs! De prijs voor dezelfde ring varieert heel erg per juwelier.
Wij hebben ringen gehaald bij italo in Limburg ergens dat scheelde echt zoveel geld, in ons geval, 700/800 euro per paar..
In ons geval scheelde het ook enorm en dat was nog in 2007, in 2008 ging de goudprijs enorm omhoog, was was ik blij dat we de ringen al hadden, want toen werd de volle pond voor de ringen rond de 2000 euro, terwijl het setje in 2007 normaal 1200 koste en daar dus de helft van, ivm die aktie, het heeft ons in totaal dus 1400 euro gescheeld met het jaar erop. Ze zijn nog te koop en zitten nu rond de 2500 euro, absurd gewoon
Nou idd absurd alleen omdat het woordje trouw voor het woord ring staat hihi wij hebben van die hele brede en zware ringen die gaan norma ook voor veel meer, bij italo design verkopen ze trouwringen maar dan gewoon normaal als ringen en je kan ze ook helemaal aanpassen. Ik krijg dit jaar weer een steentje erbij jippie.. dat doen ze ook allemaal gewoon..
Welkom | Goedkopetrouwring.nl Hier komen onze trouwringen vandaan. Wij wonen in de buurt dus zijn naar de juwelier zelf gegaan om te kijken of het wel betrouwbaar was. De site is namelijk niet echt professioneel, maar we zijn ontzettend goed geholpen, hebben prachtige trouwringen voor een leuke prijs! Ook goede service trouwens!