Mdf letters voor aan de muur

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door elsa, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier ook piepschuimletters. Ik heb de zijkanten geschilderd en de voorkant bekleed met verschillende soorten behang. Is erg mooi geworden! Ik heb ze via een site besteld.

2. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb ook piepschuimletters besteld bij Babypark. De zijkanten inderdaad ook beschilderd en de voorkant beplakt met behang, heel mooi (al zeg ik het zelf)!

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ga ook even kijken bij de karwei hoorde dat ze ze ook hebben bij de gamma maar zullen wel dezelfde zijn.... Vind piepschuim letters ook wel leuk maar kan je die wel goed tegen de muur aanplakken?

4. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    @Char: die van ons staan inderdaad nog steeds op een plank :)...staan ze ook wel goed hoor!

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Of zelf maken.
    Is niet moeilijk hoor. Gewoon een mooi lettertype uitzoeken. Op hout tekenen, uitzagen en verven.

Dan kun je het helemaal maken zoals jij het wilt.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb er heel veel gemaakt, staan er een aantal in mijn album hier

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je een vlakke muur hebt, kun je piepschuimletters met dubbelzijdig tape op de muur plakken. Wij hebben stucwerk met structuur, dus met tape bleef het niet goed zitten. Daarna heb ik ze met montagekit bevestigd, geen beweging meer in te krijgen!

Met piepschuimletters krijg je heel veel diepte, dat vind ik mooier staan dan hele platte letters van MDF.

Ik heb ze via de site Piepschuimletters (dus www en nl toevoegen).

Als je wilt weten hoe het geworden is, stuur je maar een berichtje. Dan kan ik je foto's mailen. Op internet kun je op bovenstaande site ook voorbeelden en foto's vinden van de verkrijgbare lettertypen en maten.

8. katinka1980

31 mrt 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de houten letters ook bij houten label besteld! Prachtige letters, ruime keus aan lettertypes én ook nog es snel bezorgd.

9. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    karwei heeft kortingsstickers:) zit ook 20% bij

ik heb ze ook besteld;)

Deel Deze Pagina