Hier ook piepschuimletters. Ik heb de zijkanten geschilderd en de voorkant bekleed met verschillende soorten behang. Is erg mooi geworden! Ik heb ze via een site besteld.
Ik heb ook piepschuimletters besteld bij Babypark. De zijkanten inderdaad ook beschilderd en de voorkant beplakt met behang, heel mooi (al zeg ik het zelf)!
Ik ga ook even kijken bij de karwei hoorde dat ze ze ook hebben bij de gamma maar zullen wel dezelfde zijn.... Vind piepschuim letters ook wel leuk maar kan je die wel goed tegen de muur aanplakken?
Of zelf maken. Is niet moeilijk hoor. Gewoon een mooi lettertype uitzoeken. Op hout tekenen, uitzagen en verven. Dan kun je het helemaal maken zoals jij het wilt.
Als je een vlakke muur hebt, kun je piepschuimletters met dubbelzijdig tape op de muur plakken. Wij hebben stucwerk met structuur, dus met tape bleef het niet goed zitten. Daarna heb ik ze met montagekit bevestigd, geen beweging meer in te krijgen! Met piepschuimletters krijg je heel veel diepte, dat vind ik mooier staan dan hele platte letters van MDF. Ik heb ze via de site Piepschuimletters (dus www en nl toevoegen). Als je wilt weten hoe het geworden is, stuur je maar een berichtje. Dan kan ik je foto's mailen. Op internet kun je op bovenstaande site ook voorbeelden en foto's vinden van de verkrijgbare lettertypen en maten.
Wij hebben de houten letters ook bij houten label besteld! Prachtige letters, ruime keus aan lettertypes én ook nog es snel bezorgd.