nogmaals gefeliciteerd meid!!! ik vind het gewoon geweldig voor je!! ik kom je hopelijk snel gezelschap houden in de 7de hemel liefs, Neeltje
nogmaals van harte gefeliciteerd meid!! ik kom je hopelijk snel vergezellen in je 7de hemel liefs, Neeltje
nogmaals van harte gefeliciteerd meid!! ik kom je hopelijk snel vergezellen in je 7de hemel liefs, Neeltje
Geweldig voor je Angela!!!! Van harte gefeliciteerd meid. Geniet! Ben erg blij voor je. Groetjes Jacq
Tnx meiden voor de lieve reacties!!! Neeltje jij bent wel overenthousiast he haha, hopenlijk mag je me snel achterna komen!! Liefs Angela.
OMG!!!! Super super super super super super!!! Ik zie je topic nu pas, wat ongelooflijk geweldig!!! Ik spring een gat in de lucht voor je!!!!! Gefeliciteerd!!!!! (lekker gevoel is t wel he? )
Heerlijk gevoel is t!!!! Ik wil t liefst naar buiten rennen en het keihard beginnen te schreeuwen, maarja dat doen we maar niet Wel geen gat in de lucht springen aub, die plaatsjes zijn gereserveerd!!! Neeltje maakt niet uit hoor, heb dat zelf ook wel eens. Liefs Angela.