Ha Angela, . Hoera dat vervelende berichtje van mij over die Romed testen is dus i.i.g. niet op jou van toepassing! Giga gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar lekker van! Hoop dat ik je met mijn berichtje onder NOD Maart niet vreselijk ongerust heb gemaakt. Maar het leek mij ook verschrikkelijk als je denkt dat je zwanger bent en later erachter komt dat je dat niet bent. 'K ben gewoon vreselijk blij voor je!! Liefs, Chantal.
Bedankt iedereen voor de ontzettend leuke berichten!!! En Loca geen zorgen hoor ergens wist ik wel dat de Romed testen toch echt gelijk hadden, maar vaak twijfel je zo, en dat had niets met jouw verhaal te maken hoor, ben gewoon nogal snel een twijfelaar en zoek steeds bevestiging nergens voor nodig achteraf Het is ook juist heel fijn dat je gewoon ook op de realiteit wordt gewezen, zodat je met beide voetjes op de grond blijft staan (al zat ik al hoog op een rose/blauw wolkje haha). Je hoeft je dus zeer zeker niet te verontschuldigen hoor!!! Liefs Angela.
Yes! Onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben ik een paar daagjes weg, moet je kijken wat er van komt! Geniet ervan!
Hallo, Ik schaam me een beetje omdat ikpas nu ontdek dat je zwanger bent... ik zou je blijven volgen... ik ben niet zo vaak online geweest ivm verbouwingen thuis maar dat is geen exuus, meid ik ben zo blij voor je: Van harte gefeliciteerd Geniet er lekker van, Liefs..
ik schaam me met je mee Bloem ik zie het nu ook pas van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap beetje laat gepost maar ow zo gemeend geniet er maar lekker van
Tnx meiden, en hoeven jullie niet te schamen hoor, t gebeurd mij ook wel eens dat ik over iets heen kijk hoor Bloem hoe is t met de verbouwing? En je zwangerschap? Liefs Angela.
Van harte gefeliciteerd!! Ben je ook al zo moe??? Ik kan me soms echt niet concentreren op een gesprek. Zit ik echt te dromen.... Wel een leuk gevoel, zo stiekum nog met je eigen geheimpje.. Groetjes Lianne
Ik ben inderdaad ook ontzettend moe, maar slaap gelukkig wel heel goed. Verder heb ik weinig klachten, mag van mij zo doorgaan En klopt, heerlijk gevoel dat geheimpje Liefs Angela.
Hoi Angela, nou hier alles verder goed hoor, we zijn de badkamer aan het verbouwen en moet al 2 weken ergens anders douches vinden maar het gaat nog best snel, mijn broer doet het in z'n eentje en ja dan gaat het niet vlug maar hij is wel erg precies.. We krijgen lekker een bad kan niet wachten tot ik erin kan... ik denk nog een klein weekje... De zwanger schap verloopt verder eigenlijk ook wel prima, vanaf week 6 erg misselijk maar daar heb ik piletjes voor gekregen... Ga zo bloed laten prikken.. Ook heb ik al de 1e echo gehad en dat was fantastische... Hoe gaat tie bij jou, nog weinig klachtjes las ik.. lekker jo houden zo. En er natuurlijk lekker van gaan genieten.. Veel liefs,
Hey Bloem, Heerlijk een bad lekker luieren zalig!!! Geniet er straks maar lekker van. Wel balen joh dat je zo misselijk was, ik ben dat heel even in het begin geweest, maar dat is iets van een paar daagjes geweest. Verder gelukkig nog niet echt last van ondervonden. Hoe is het met bloedprikken gegaan? Was dat gewoon het standaard bloedprikken of was t voor iets speciaals? Heerlijk zo'n echo he, daar verheug ik me ook al echt op, maar dat zal nog wel ff duren. Hier ga je meestal pas met een week of 10 naar de vk en dan wordt je pas doorgestuurd voor de termijnecho, die dan meestal plaats vindt in de 12de of 13de week. Ik heb verder alleen echt last van de vermoeidheid, ga 's middags als de jongste slaapt ook meestal ff liggen, de oudste kan zich al goed redden, maar meestal komt ze dan tussendoor even kusjes geven of knuffelen en komt van slapen dus nog vrij weinig. We houden elkaar weer op de hoogte en nog heel veel succes met de verbouwing en geniet ze van je zwangerschap!!! @Carlijn: Tnx meis, en genieten doe ik zeker Liefs Angela.
gefeliciteerd meid!!!!!!!!! fijn dat je je eigen ook zo goed voelt hopelijk blijft dit ook zo. geniet ervan. liefs linda