Even totaal off topic: wij waren eens een media markt tasje kwijt, nergens kunnen vinden, tot mijn man de kattenbak ging verschonen en media markt-rode drollen vond
Bekijk bijlage 433217 Okay, vooruit! Me and my tree. Ik ben niet zo ervaren met selfies, maar vindt hem best gelukt. Ik lach er heel lief op.
Welja, dríe keer een fotoprimeur: - ik met kerstboom - ik met bril - ik met duckface Geniet ervan zolang het kan - hij is zó weer weg...
Hahaha geweldig dit. De mijne is maandag gehaald en inmiddels van buiten naar binnen gehaald en een dag later op de tafel in de bak gezet maar is nog steeds kaal.... Mojo weg...
Mijn etalagepop heeft er ook zin in... Wij moeten de boom nog kopen en opzetten maar ik heb de rest van het huis al wel versierd... Bekijk bijlage 433377
Je komt qua kleur wel aardig overeen met de lichtjes... Ik kan alleen de lach niet ontwaren? Ik zie slechts een verkrampte pruillip...
Jeetje. Staat dat in je slaapkamer o.i.d.? Ik zou me spontaan niet meer comfortabel voelen tijdens 'de daad' als er een dergelijk iets me aan stond te kijken... Brrr.