Dé oplossing voor snurken!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanjuul, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Een tijdje geleden heb ik een topic geopend met de vraag of iemand een tip had voor het snurken van mijn man.
    We sliepen toen gemiddeld 3-4 nachten apart van elkaar, manlief vaak halverwege de nacht naar de bank.

Er was toen iemand die aangaf dat hij naar de huisarts moest stappen omdat dan eea na gekeken kon worden. Man wilde dat in eerste instantie niet, vond het maar onzin. Maar zijn snurken werd steeds erger en erger, en onze nachtelijke ruzies ook.

Uiteindelijk is hij naar de HA geweest en die heeft hem doorgestuurd naar de snurkpoli in het ziekenhuis :D
    Naar meerdere onderzoeken, waaronder allergie test, werd hij voor een dag opgenomen.
    Hij werd onder narcose gebracht en ze zijn met een camera via zijn luchtpijp maar binnen gegaan om te kijken waarom hij snurkt.
    Diezelfde middag kregen we nog de uitslag:

Zijn spieren langs zijn luchtpijp ontspannen te veel tijdens zijn slaap, waardoor zijn luchtpijp alsware inzakt en gaat trillen.
    Tijdens de narcose hebben ze van alles uitgezocht en een snurkbeugel geprobeerd en jawel: er bleef spanning staan op zijn luchtpijp!

3 maanden later was zijn beugel klaar: GISTER!
    En joh....het was doodstil in onze slaapkamer, kreeg er gewoon de slappe lach van.

Heb in maanden niet zo lekker en diep geslapen, dat ik er vandaag ontzettend slaperig uitzie! Maar wat een genot!
    Man moet er wel even aan wennen.....heeft het halverwege de nacht ook uitgedaan.

Maar echt, stuur die man door naar de snurkpoli!!!!

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie nu weten waar het aan ligt.

Slaap lekker! :)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Lijkt me heerlijk als je na zo'n lange tijd weer lekker kunt slapen.

Hier gelukkig geen snurker in bed.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    O wat fijn ! Geniet ervan :D

5. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Oh heerlijk, wat fijn!

Als je de naam zo ziet: snurkpoli klinkt best gezellig:D

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Het was ook echt heel grappig....en trouwens meer vrouwen dan mannen ;)

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik heb echt medelijden met mijn man..

Hoogzwanger en heeeeel verkouden. Hij ligt soms de hele nacht wakker van mijn gesnurk en weigert mij wakker te maken omdat ik mijn slaap hard nodig heb.
    Nog maar een paar weken en is het hopelijk voor hem voorbij!

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bij mijn man zijn het vaak perioden. Het heeft soms niks met verkoudheid te maken of de manier waarop hij ligt. Hij heeft wel last van allergieën en een chronisch verstopte neus. Dus hier soms ook drama, helaas... Ik ben blij je bericht te lezen dat er soms wel wat aan te doen is en dat je het zeker na kunt laten kijken.

Slaap lekker & geniet ervan! :)

9. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Slaap lekker!
    Ik zal mijn man ook de tip geven dat hij zijn vrouw daar ook naartoe kan sturen :D

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het hier erger wordt ga ik het voorstellen.... maar meestal redt ik het met een por en verveeld humdrin (omdraaien);)

Maar voor mijn ouders ga ik het nog maar weer een keer aankaarten... die slapen dus al jaren niet meer in 1 bed omdat dan de een dan de ander de een of de ander wakker houdt...

Deel Deze Pagina