Me dochtertje is ziek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sil1, 1 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Wat erg zeg meid!
    Weet helaas hoe je je voelt..
    Het liefst wil je je kindje thuis hebben maar op dit moment is ze daar echt beter af..
    Ze denken dus ook aan het rs virus?
    Mijn dochtertje ligt ook namelijk sinds donderdagnacht in het zkh met benauwdheid en weinig drinken. Bij haar is het rs virus geconstateerd.
    Gelukkig geen sonde maar hier was gister nog wel sprake van.
    Heel veel sterkte en hopelijk knapt je kindje snel op!

Mij noemen ze in mijn omgeving altijd overbezorgd maar ik trek liever te vaak aan de bel als te weinig en inderdaad nooit je moedergevoel negeren hoor wat anderen ook zeggen!
    Heel veel sterkte nogmaals..

2. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Pff jeetje er liggen hier ook veel kindjes met het RS virus.
    Vanmorgen dus te horen gekregen dat onze dochter het ook heeft.
    Ze drinkt nu wel de fles maar met verhoogte zuurstof anders kan ze het nog niet aan.. de sonde laten ze erin zitten voor het geval ze slecht gaat drinken.
    Ze hebben al een aantal keer geprobeerd de zuurstofte verlagen maar dan wordt het allemaal te zwaar voor haar. Ze moet dus eerst zonder zuurstof kunnen zouden we naar huis mogen. Ze is gelukkug wel wat opgeknapt in haar gezichtje en krijg af en toe weer een mooie lach

3. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.225
    650
    113
    Het RS-virus is echt niet tof, mijn zoontje heeft het ook gehad (hij was toen pas 6 dagen oud). Heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen, het zuurstof afbouwen ging bij hem erg langzaam.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.323
    10.291
    113
    Wat fijn dat het iets beter gaat en je weet wat ze heeft.beterschap!

Deel Deze Pagina