Twijfel over 3e slaapje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanmimi, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik heb het idee dat de jongste haar 3e slaapje moet laten vervallen.

Overdag slaapt ze tussen half 9 en half 10 ongeveer. Na de fles van 12 uur slaapt ze ongeveer tot 3 uur, half 4. Meestal is ze dan rond 5 uur moe en gaat ze toch nog even naar bed tot ongeveer 6 uur. Om 20 Uur de laatste fles en naar bed. De afgelopen dagen is ze elke keer nog tot half 10 soms iets langer nog wakker. Ze is wel rustig maar ligt gewoon te spelen in bed. En dat lijkt me ok niet helemaal de bedoeling...
    Is mijn idee juist dat ik dan beter dat 3e slaapje kan laten vervallen? Ik weet eigenlijk niet meer hoe oud de oudste was toen ze over ging naar 2 slaapjes.....

Wat denken jullie?

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Gewoon proberen. Lukt het niet dan leg je haar gewoon nog een keertje op bedje.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik zou het ook gewoon proberen dan merk je het snel genoeg. Welke laat je dan vervallen die van 17 uur ?

4. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ja dat had ik wel gedacht, gezien ze 's avonds zo llaat gaat slapen

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Wij zitten met hetzelfde dilemma.
    Sinds afgelopen zondag heeft lucas zn eerste tandje en hij slaapt nu overdag ineens als een os! Rond 8.30-9.00 gaat hij weer naar bed en wordt dan rond 10.30 wakker.
    Dan is hij wakker tot ongeveer 13.00 uur en slaapt dan tot 15.00 en gisteren zelfs tot 16.00u!
    Het laatste slaapje hier is de laatste dagen dus een rondje wandelen in het park met een dutje van 15-30 min.

Anders komen we helemaal niet meer uit met eten en de fles. En eigenlijk willen we de laatste fles rond 19.15u gewoon zo blijven geven zodat hij net voor 20u in bed ligt.

Deel Deze Pagina