hallo, ik ben nieuw hier,ik heb een dochter van bijna 9 jaar en een dochter van net 2 maanden en ik wil graag wat wetem.me jongste dpchter loopt de hele dag te kwijlen en stopt steeds haar handjes in haar mond en wil steeds op onze vingers sabbelen.op de speen sabbelt ze heel kort en gooit die er dan weer uit,ze drinkt niet al haar flesjes leeg en spuugt regelmatig melk eruit.ze huilt bijna de hele dag en wil steeds vast gehouden worden.we hebben witte stipjes gezien op haar tandvlees....kan dit al tandjes zijn en zo nee wat kan het anders zijn
Hoi ik ben ook nieuw hier, maar ik denk dat ik weet wat er aan de hand is. Het zuigen op de handjes wijst er wel op dat ze honger heeft, en de witte stipjes die niet weg te vegen zijn in de mond wijst op Spruw/Candida. Dit is pijnlijk voor de kleine en daarom weigert ze te eten. .. Ik neem aan dat je borstvoeding geeft bij dit verhaal? Het is makkelijk weer op te lossen hoor! Even langs de huisarts en jullie krijgen allebij een antibiotica o.i.d. omdat jullie anders elkaar blijven aansteken. Heel veel sterkte, en laat even weten wat je ermee hebt gedaan.
Oow, ik zag niet dat er 'flesjes' stond. Dan moet je na elke voeding even je spenen etc. uitkoken en alsnog naar de huisarts. Groetjes
hoi,we hebben de afdeling van het ziekenhuis gebeld gisteravond (onze kleine meid heeft daar een maand gelegen omdat ze 6 weken en 6 dagen te vroeg was) en we zijn vandaag langs het consultatie bureau geweest en beide zeiden dat het toch doorkomen van tandjes is want ze hebben het na gekeken.onze dochter is zo wie zo al snel met dingen want heb zelfs al een filmpje opgenomen in het ziekenhuis dat ze haar hoofdje al optilde en omdraaide terwijl ze op haar buik lag. (ze was toen nog geen maand oud)......maar in ieder geval bedankt voor je reactie xxx lucinda
Jeetje.. nu al tandjes doorkomen? Mijn zoontje is bijna 2 maanden, maar ik hoopte dat die tandjes nog even op zich zouden laten wachten... ik ben nog aan het bijkomen van de slapeloze nachten van de krampjes.... hihi