Me witte uitscheiding ziet een beetje bruin

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fleur1, Apr 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Hallo Allemaal

Ik heb een vraag. Ik heb al dagen een witte uitscheiding maar nu ziet ie een beetje bruin. Herkend iemand dit??? Want ik maak me een beetje zorgen. Het is geen hele lading maar het ziet een beetje bruin.

herkend iemand dit???

2. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

Apr 8, 2006
    723
    0
    0
    Hoi Fleur,

Bij de decembermama's staan verschillende berichtjes van meiden met dit zelfde probleem. Het hoort erbij en gaat vanzelf weer over. Zolang het niet rood bloed wordt is het goed. Lees maar eens.....
    Maak je dus geen zorgen!

Groetjes Suusje

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Fleur,

Ik heb het ook gehad, precies zoals he beschrijft en ik was inderdaad ook behoorlijk bezorgd.

Ik had geen innestelingsbloeding gehad, tenminste, dat dacht ik. Er was geen rose bloed in mijn ondergoed zoals dat gewoonlijk wel is. Waarschijnlijk heb ik toch een bloeding gehad bij de innesteling, maar is dat bloed in de baarmoeder gebleven. Toen ik zes weken zwanger was, kwam dat bloed toch naar buiten, maar omdat het bloed al oud was, was het bruin van kleur. Het zat gemengd met slijm, dus het was inderdaad geen lading bloed, maar wel duidelijk bruin van kleur.

Ik heb wel voor alle zekerheid de verloskundige gebeld. Zij vertelde mij die verhaal. We hebben voor de zekerheid een extra echo gemaakt met 7,5 weken, maar alles was toen prima in orde en nu nog steeds.

Dus ... niet te veel zorgen maken ! je verhaal klink precies zoals het bij mij ging, en het is allemaal prima in orde gekomen !

Groetjes !

Nikki F

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    pff dank je wel ik maakte me behoorlijk zorgen en durfde niet naar de wc haha mijn vriend heeft gekeken erger moet het toch niet worden.

5. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Inderdaad goed opletten of het niet donkerder en helder word. zolang er geen helder bloed is is er waarschijnlijk niks aan de hand.
    Ga lekker genieten van je zwangerschap!!

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Fleur,

Als je twijfelt kun je altijd de verloskundige bellen ... dat heeft nog een leuk voordeel, krijg je een echo extra en daardoor weet je meteen zeker of alles goed is ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

Share This Page